Alla inlägg den 10 september 2016

Av Mikael - 10 september 2016 00:53

Fungerar Perfekt vanligtvis. Så länge jag inte Säger nått förskräckligt som = FåR BÖRJA TRÄNA BARNSOLDATER! =>


 

Råkar stängas av... Jag har haft Bredbandsbolag i ett antal år, så jag vet hur Normaldrift är...

Man får ju ta att Svenska och andra myndigheter Går in och gör vad som helst på ens dator, samt stänger av osv...


Polisen kan övervaka dig i ditt hem, avlyssna din telefon och pejla var du befinner dig.

En ny rapport visar att tusentals svenskar övervakades i fjol. http://www.expressen.se/nyheter/rapport-sa-lyssnar-polisen-i-hemlighet/

ATT MAN INTE BARA ÄR HONEST OCH SÄGER HUR DET LIGGER TILL... HAR MAN TELEFON/DATOR/MIKROFON/KAMERA - SÅ KAN VEM SOM HELST AVLYSSNA DIG...


Skulle vilja veta om Man har lyckats att Fixa så att monitor/Skärm blir en Kamera... ??? Precis som Touch screen, så borde ju skärmen kunna användas som en mottagare åxå... KUL PROJEKT Å GÖRA... Vet inte i vilket format bilden blir i dock.


Är ju bara SOCIOPATER som inte vill ha avlyssning på Brottslingar... 


Kan inte påstå att det känns tryggt att skriva koder, pers nr osv... MEN TAR FÖR GIVET ATT DET ÄR "DOM" som trasslat, om det blir trassel...


Biblioteks personal (MYNDIGHETERS INTRANÄT...) Var hur förvånade som helst att mitt pers nr låg kvar, som normalt inte hände... Att man gillar att sabba, det har jag förstått. Säger MASSVIS OM VILKEN HORFITTA TILL MÄNNISKA MAN ÄR. OBEROENDE TITEL/YRKE - ÄR MAN PSYKO - SÅ ÄR MAN!..


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards