Alla inlägg den 10 september 2016

Av Mikael - 10 september 2016 14:16

Som ser Fysiskt mående, emotionellt mående osv... Så vill JAG se Glad o höjd, som inte är på andras bekostnad...



Erhum... Skjyst röv     Tillsammans med en massa annat...


LÄSK SOCKER ÄR ANNORLUNDA, som man kanske inte TÄNKER PÅ. Gämnför med SVENSKT BANTAR SOCKER BETA STRÖSOCKER. LÄSK = MASJSOCKER - Omvandlas till ca 50% fett oavsett... I LIKE IT, PGA STICKA - DRICKER  ? 5stk ? Pepsi 1.5l eller mer beroende på ifall Verkligen noll Aptit (som nu typ), i månaden. Har slackat på soffa i ca 3 veckor pga totalt nervpajj på höger sida period... Spelar mindre roll om man Rör på sig långsiktigt utan en massa fusk...


Ä klart hon har ett Trollspö     

Av Mikael - 10 september 2016 14:10

Publicerades den 29 aug. 2016

Med start under hösten 2016 har alla svenska kommuner möjlighet att få ett omfattande stöd i utvecklingsarbetet inom den sociala barn- och ungdomsvården. I ett samarbete mellan Socialdepartementet och Sveriges Kommuner och Landsting, SKL, erbjuds 20 kommuner att delta i projektet Innovationsguiden. Målet är att utveckla nya och förbättrade lösningar inom den sociala barn- och ungdomsvården, tillsammans med barn och unga själva.



 


<--- Får jobba som en Sociolog och skaffa egen emperisk kunskap... Inte som en Socionom... Orginellt!!!

Av Mikael - 10 september 2016 14:05


Kan relatera till   =>


:)

Av Mikael - 10 september 2016 13:55



Är egentligen julafton varje dag för folk. Möjlighets mässigt, att göra någon stort del av det dom vill... Priset för det, är väl inte alla gånger, nått som folk egentligen vill betala??? - Blir bittra gnällspikar... Är ju knappast så att ARTENS överlevnad hänger på 1 individ... Så man KAN drälla runt utan att skämmas, så länge man inte förstör för andra...



Folk i allmänhet är Latent = Sociologer = VÄRLDENS ÄLDSTA YRKE!!! INTE PROSTITUERAD!


Av Mikael - 10 september 2016 13:43

Visuellt estetisk tilltalande tycker jag... Är väl känt som Missfärgning annars?



<--- Ett jäkla sjå... Att för att se normal ut, från EGET perspektiv... Kan inte låta bli att se +40års helhet, med alla normala risker och roadbumps... Får ängest för mindre...

Av Mikael - 10 september 2016 13:37

För en stund, legitimt att =>



Om man bortser ifrån Konsten som blir (Kan lika gärna säga att massvis är Selfharm). Tänker på biokemin nu faktiskt, vid kontrollerad skada - T.ex träning osv - Vilket är muskler som tar slitageskada och pga det, ökar massa osv = Normal process... Kondition - Samma sak...




Av Mikael - 10 september 2016 12:54

Har inte sett "Teal's" pga att det är lite kaka på kaka...






Osv... Attachment Trauma =>



UNGAR I MISSBRUKS MILJÖ - Gör RÄTT biologiskt som inte säger nått = Biologisk altruism definieras som ett beteende hos ett djur (hjälparen) som reducerar dess reproduktiva chanser men som ökar de reproduktiva chanserna hos ett annat djur (mottagaren). https://sv.wikipedia.org/wiki/Biologisk_altruism Hur korkat och bakvänt det än Verkar... Om man Hjälper till att YTTERLIGARE förstöra ens Familj och Familjemedlemmar (som till exempel min otroligt MISSBILDADE o efterblivna LILLEBROR som mina föräldrar nog tyckte att dom borde slagit ihjäl med ett vedträ, men inte hade hjärta för det...)


En av Syskon var/?är? oroad att andra syskon ska förstöra dennes liv, genom att sprida skit i dennes Sociala krets... Det är ju så att folk tror vilka lögner som helst, så länge dom får en pervers tillfredställelse (Ex on the beach viewers osv... "borde övervakas av polis/säpo").


Att man gör Tvärtemot Biologisk Altruism som påverar flera generationer - Är verkligen Hallmark för KOMPLETT GALEN. Mig gör det inget. För folk kan inte föreställa sig Att jag bryr mig inte Vad andra säger om mig, eller ifall jag umgås med 0 personer... Det här sociala medberoendet alla har??? Fattar det noll emotionellt, och har aldrig förstått... Jag vill manuellt välja att VARA med andra, för att Båda parter tillför och berikar varandras liv. VILKET har varit ONE'Way street i mitt liv... Jag är tvunget att manuellt flytta flera MIL bort som en VINK, Samt låsa in mig och bara försvinna som en Hint - För att visa hur mycket jag är beroende av deras närvaro... 1 vecka så är Novelty UTTÖMT m orginell kunskap och individiellt tänkande... Sen är det som att ha en KÖTTBIT på 2 ben som ser ut som en Känd gammal fotölj som man är van med... NOLL SURPRISES DÄR...   Jag gillar en KÄND enhet, som levererar orginalitet och positiv Novelty surprise då och då, tillsammans med nice kontinuitet. Grinda Lvl's i MmoRpg is da Shit... Är nice med Upprepning, som lever till Positiv Novelty Konsekvens...


När folk VET ATT DOM INTE HAR NÅTT ATT ERBJUDA ANDRA - Då tränger dom sig på, använder härskartekniker, förolämpar, mutar, hotar, misshandlar osv... (hela narcissist-crasy registret).


Det enda som jag hade potentiellt långvarig Lojalitet till framledes när jag var 18år... Var egna kids... Men jag hade noll planer (Var neutral inför det... Så mycket annat att oroa sig för). Fick utrymme mellan 1991-01-01 till 1992-05, Vilket hjälpte... Önskar att jag åtminstone hade haft 1 klok vuxen under min uppväxt, som kunde lära ut Livs'Empiri läxor.. Hade förmodligen gjort egna smartare val då... (Hade tur att det vart så kloka ungar som det vart. Trots infödda i våran totalt misserabla släkt). När jag kollar på Bekantas Knarkar-luder-förbrytar ungar som dom fått... Vad säga... Man undrar om man inte systematiskt borde operera bort livmoder på 50% och kastrera 50 % av killar/män - Rent samhälls mässigt... Is breeding fucking retarded idiots... Med hjälp av samhället... Det mest absolut centrala i deras tillvaro = KNULLANDE, från tidig ålder... Konstigt att det är som det är. Var ?5-6år, när jag råkade ut för en gämnårig sexmissbrukare (visade det sig senare), tillsammans med hela omgivningen 0 till + 7årfrån mig, tjatade om "knulla, runka, fitta och kuk hit och dit, relatione med andra könet, och relation med egna könet, från ålder som jag inte ens kommer ihåg... Att det är uppseendeväckande idag? Var likadant eller värre för 35år sen...



Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards