Alla inlägg den 13 september 2016

Av Mikael - 13 september 2016 18:11

Who gives a shit... Om folk frivilligt lurar sig själva och lyssnar på henne... SKYLL DIG SJÄLV!



Säger hon att hon är ET från planeten Mupp och är nöjd o glad, och gör andra det... Hon Kör standard Trauma psykologi, inlindat i Flumm... - Vem bryr sig... Spontan skratt, åt situation/sig själv - ÄR INTE SÅ SÄKER PÅ ATT HON ÖVERTYGAR SIG SJÄLV ALLA GÅNGER... BUT WTF   Ä bare å köre med Social identitet Mysko... Hon menar inte att hon är Scientolog ET. Utan som jag förstår det - Made of =>


Av Mikael - 13 september 2016 17:41


Kan inte säga att det varit perfekt.. Lever iallafall, så det är full vinst     


Av Mikael - 13 september 2016 17:27

Även hur mycket jag försöker, så klarar jag inte av på Riktigt att Vara bitter och hatisk emot random people...


Jag har svårt att emotionellt vilja tro att Crazy is just a waist of time, pga att jag är som jag är. Förstår ju på intellektuell logisk nivå att det är bara Waist of your time, att bry sig om dem... Tur är (motsägelsefullt, för ?lekmän?), som empat så använder man LOGIK, och låter normalt inte Känslor styra valen/ställningstaganden man gör långsiktigt. 


Jag empatiserar med Crazys offer. Försöker förstå Crazy för att det är Praktiskt... Vet inte om det är lätt att missförstå detta? Om Crazy eller en Igelkott ramlar ner i en Flistugg som jag läser om - Empatiserar med Igelkotten... Förundras hur Crazy kan vara så Korkad???

Av Mikael - 13 september 2016 17:08

På insidan. VERKLIGEN INNERLIGT HATAR ALLA SOM MÅR BRA PÅ NÅTT SÄTT = VARFÖR MAN SKA SKJUTA PÅ DEM MED BEANBAG-SLUGS   OCH SKRATTA ÅT DOM!



  

Av Mikael - 13 september 2016 16:59

Precis som ATT PSYKFALL LEVER FÖR ATT SKADA SIN OMGIVNING, TILL VARJE PRIS för att "PERVERS'SADIST'NJUTA" Av andras dåligmående...


Så är Empater EXAKT tvärtom... Basal agenda = Att få omgivningen att MÅ BRA på ett vettigt sätt! Behöver ju inte vara en själv, som är orsak för måendet för stunden. Bäst är ju att Se folk som fixar sitt eget mående. Ifall man kan assistera med Information, och temporär Markservice - Kul'kul   Men är ju mest tacksamt att se folk som kan ta vara på sig själva, och hjälpa andra att göra samma sak...



OOOOOOOOOOOOoooooooooooooooooooooooh the HORROR   


http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=406&artikel=2488104

http://www.tidningenshapeup.se/bevisat-gladje-smittar-lika-fort-som-influensavirus/

<--- Har vetat i åratal, och plågat folk På det sätt som hon förklarar, fast GENUIN glädje (är en glad och tacksam för lite idiot). Glasspinne? WIIIiiiii   


:)

Av Mikael - 13 september 2016 16:53


<--->


:)

Av Mikael - 13 september 2016 16:36

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards