Alla inlägg den 13 september 2016

Av Mikael - 13 september 2016 13:12

PSYKIATRI VET ATT DET ÄR MINST 1 person i grupp av 10 som i PRAKTIKEN ÄR HANNIBAL LEKTER MÖRDARE - CRAZY NARCISSIST...


NÄR DU GÅR TILL ICA/COOP = KAN VARA FLERA PSYKFALL! = VARNINGS MÄRKE I PANNAN OCH SAFTBLANDARE (SOM IDIOT STRUTEN) Vore ju ur RÄTTS SÄKERHETS SYNPUNKT FÖR ICKE KRIMINELL PERSONLIGHET. PRAKTISKT!


MINA GALNINGAR ÄR JU T.o.m DOKUMENTERADE HOS MYNDIGHETER... Även om man kanske inte TÄNKER PÅ DET...


OM MAN NU INTE FATTAR SOM PSYKFALL ATT JAG INTE PALLAR MED EN = MAN FÅR SKYLLA SIG SJÄLV = FÖRSTÖR DERAS TILLVARO SÅ MYCKET JAG KAN! RESTEN AV LIVET!!! = ENDA DEFENCE MAN HAR = HÅLLA SIG SÅ LÅNGT BORTA MAN KAN! HEJDA ERA PSYKFALLS IMPULSER - FÖR ERAN EGEN SKULL!   

Av Mikael - 13 september 2016 13:05

IALLAFALL... Så dom inte DRABBAS AV DÖDLIGA SJUKDOMAR AV DOM... VET INTE OM DOM SA TILL AMBULANS PERSONAL??? BÄST ATT HANTERA DOM?? 10m LÅNG TÅNG!?!


ATT DOM ÄR VÄRSTA SMITTOKÄLLAN??? Skiter påven på toaletten? =>



VAR KOMISKT ATT JAG TRÄFFADE "MYNDIGHETS RINGLEADER" På vårdcentral med GRIS INFLUENSA - VUXEN NORMAL FRISK MAN I DEN ÅLDERN BORDE INTE FÅ DET! = DOM TAR LIVET AV VARANDRA PÅ ALLA SÄTT MAN KAN!


SINISTER!!! Reckless disregard for safety of self or others http://psychcentral.com/disorders/antisocial-personality-disorder-symptoms/

Av Mikael - 13 september 2016 12:35

Vet inte hur det ligger till med Henne =>



ORKA BRY MIG! Förmodligen SADLAT OM TILL COVERT/SHY NARCISSIST... ??? ÄR CYNISK REALIST!!! DOM KLARAR ALDRIG ATT EGENTLIGEN ÄNDRA PÅ SIG - BARA DÄMPA SITT BETEENDE UTÅT OFFENTLIGT! SVE KYRKA - LUCIFER SATANIST KYRKA??? - SÄKERLIGEN     Vem bryr sig... !!!


FÖRMODAR ATT NÅGON PROCESS I HJÄRNAN KICKAR IGÅNG "När dom Tömt... Känsloburken till andra Narcissister" på rätt sätt! Okonstruktivt och LIVSFARLIGT FÖR DOM! DOM HAR TERRAT HELA LIVET PÅ SIG SJÄLVA TILL MIG.. SOM ALTERNATIV TES! VET INTE OM EVIL-PRINCESS ovanför Akut instant utvecklade EMPATI EGENSKAP UR INGENTINGET? =>




Av Mikael - 13 september 2016 12:18

NÄR man föreslår Konstruktiv Feedback utan att Ha "Auktoritet" för det...


-Som t.ex Att bara sikta in sig på att passera Matte B godtjänt och Gå vidare till att Bli akut Sköterska. Att nämna att man har Ätstörning, som Jag vissa gånger skiter i och jag missköter mig, för att ??? Är aldrig farligt. ?hungrig? är en känd och bekväm känsla?.. Om det inte är spyhungerskänsla... DETTA LEDER UPPENBARLIGEN TILL "KORTSLUTNING OCH UTBROTT!" (Vill inte själv se sånt, för vad det är, även om jag håller med borta från minsta tecken till Problematisk).


-Att gå in på SOCIALTJÄNST och föreslå till Narcissist VAD DOM KAN GÖRA FÖR ATT FOLK SKA VARA SÄKRARE OCH INTE DÖ = DET FÅR MAN ABSOLUT INTE GÖRA = NARCISSISTER (GALEN PERSONAL!!! YOU KNOW WHO YOU ARE!!!) DÄR OCH INOM BEHANDLIGSHEM ÄR ORSAK TILL NOLL FÖRÄNDRING! (KANSKE BORDE BLI POLIKIKER OCH HÄNGA UT DOM MED NAMN OCH SPARKA DEM!!!??? (MÅLSÄTTNING ÄR ATT DOM HAAR MIG OBESKRIVLIGT MYCKET - FUNKAR SOM DEFENCE FÖR MIG... ÄR FÖR DEM =>



RISK ÄR ATT DOM KONTAKTAR MÖRDARE OCH FÅR MIG MÖRDAD (Allmän risk bara... Pga strategi som används i värsta fall) Situation awareness = En livsstil...


-Att LEVA MED EN RABIAT NARCISSIST HELA LIVET - Gissa om man Blir rutinerad (Behöver faktiskt sortera ut lite, av Vad som triggar dem). Min stackars Farsa Var givetvis en, även om Han inte var Iskall beräknande... En klant som inte fatta Hur han själv var... En SKITHÖG... Men det ska ju inte FÖRÄNDRA MIG! Och min emotionella affekt emot omgivning...


JAG ÄR JÄTTEELAK OCH HÄNGER UT FOLK "ANNONYMT!" Fast man kan HAJJA ??? I VILKET Område - social miljö individen är = DOM ÄR LIVSFARLIGA!!!


MIN ORSAK = DOM SOM DRABBAS KAN INTE HJÄLPA SIG SJÄLVA, OCH FÅR SÄLLAN HJÄLP AV MYNDIGHETER - FÅR PÅ SIN HÖJD = ZOLOFT! (VILKET FAKTISKT HJÄLPER SOM DEFENSIVT VAPEN - Jääääääääääääääääämn AFFEKT kontanT = TRÅKIG FÖR NARCISSIST = JAG KÄKADE 800mg per dag tillsammans med MASSA ANNAT SKIT!)


Har ju krånglat så mycket med polis, Riksdag och en Massa annat inom Myndigheter - Vet inte om det är så vettigt att ha att Göra med sjukvård av den orsaken = Myndighets Narcissist = LIKA MYCKET MÖRDARE - SE Karolinska institut skandal...


Vore ju PRAKTISKT OM NORMALA KUNDE HA JAKT PÅ DOM =>



Inte ta livet AV DEM ELLER SKADA = TVÅNGS UTBILDA DEMOKRQTISKT. Istället för att LOVE-BOMBA = KUNSKAPS BOMBA!!!


SOM PRINCIP SÅ ÄR DERAS SITUATION NÅTT ATT TYCKA SYND OM = DOM ÄR PANIK SKRÄCK SLAGNA!!! OCH KLARAR INTE AV SIN EGEN MARDRÖM = GARANTI ATT DET BLIR TOTAL KATASTROF EFTER 40år (OM MAN INTE BLIR RÅDGIVAR NARCISSIST PÅ VÅRNAS ''' BEHANDLINGSHEM med infinite Supply av OFFER!). ÄR PRECIS SOM MED "NY-DEMOKRATI" FINNS INTE SÅ MÅNGA TJÄNSTER!


FAKTISKT, om enbart OTÄCKA Drabbades av Tank-Narcissist on a Mission... Så är Det BARA BONUS! (Om dom lär sig nått samtidigt - Dom har KONSTIG INLÄRNING - MÅSTE VARA RÄDDA ELLER IMPONERADE AV "ANNAN NARCISSIST" SOM ÄR MER LYCKAD!


DOM SKULLE BEHÖVA LÄGGA OM STRATEGI OCH VARA ÄRLIGA (Tror dom inte fattar själva) MEN 12-STEG alkolist program - OMPROGRAMERING FÖR GALEN NARCISSIST!


GÄSTERNA BEHÖVS SPÄNNAS FAST MED MUNKORG - SEN SÅ UTBILDAR MAN DOM - BLIR SÄKERT 1000 RASERI UTBROTT som KAN VARA LIVSFARLIGA = TIPS ÄR ATT LÄRA SIG AV POLISEN HUR MAN HANTERAR DEM!


GESTAPO UNIFORM - EN MAKTFAKTOR SOM ÄR KONTROLLERANDE! GO ALL IN ÖPPET MED NAZIST CAMP??? (Galenskap, med dom är ju GALNA - GALET BLIR NORMALT MED DOM!)...



NÄR DOM FAKTISKT BLIVIT SKADADE SOCIALT PÅ RIKTIGT = REAL NARCISSIST INJURY... SÅ ÄR DOM ?BESVÄRLIGA?..


Detta med Cluster Diagnoser = Folk med det - Samlar ihop sig Och bildar CRAZY GRUPPER! - Göra 1 GALEN GRINIG = +20 - 150 potentiella MÖRDARE reagerar... GÄLLER ATT VETA VAD MAN GER SIG IN PÅ!!! BÄTTRE ATT DOM FOKUSERAR PÅ MIG! Än terrar sönder dom som inte PALLAR!!


HAR INTE HÄNGT UT GALNA SOM ÄR ANSTÄLLD AV MYNDIGHETER LOKALT... MEN ETT OPTION = STAY AWAY TACK! "-ATT PRATA HÖGT PÅ TORGET NERE PÅ STAN = INTE OLAGLIGT!

Av Mikael - 13 september 2016 06:57

Av Mikael - 13 september 2016 06:55


<--- Sannings humor åxå   

Av Mikael - 13 september 2016 04:44

Att höra henne förklara om HPA - Amygdala - Stress respons systemet... Är väl praktist att Jag har legat i Seal team överlevnads träning från födsel   Omgivning som utsatt mig för allehanda fysisk skada m.m Att kunna tänka "on the flye" är ju praktiskt. Gör bort mig, och fixar besvärliga läxor konstant åt mig själv... Är ju eget fel att jag inte bara umgås med Friska människor... (Svårt att hitta några, pga majoritet verkar crazy på nått sätt lol "ironi...").


Att latent använda sig av ett Vetenskapligt skeptiskt sätt (Inte dömma folk för fort... Och fysiskt ta reda på det, genom umgänge...) ÄR VERKLIGEN KONTRA PRODUKTIVT = TRÄNAR PÅ ATT BLI RASISTISK BIGOTT (Failar totalt, men skam den som ger sig...)

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards