Alla inlägg den 13 september 2016

Av Mikael - 13 september 2016 04:32

Meditations backgrunds musik/röst  + info, när man är på det humöret   



<--- Jag tänker kanske inte på det. Men Emotionell förståelse/acceptans går per automatik för mig... Har tid att sortera allt på ett Lokiskt emotional detached sätt idag... Gör inget för mig, mer än Viss kunskaps tillfredställande? Tycker att MAn behöver paralellt Logiskt och Emotionell förståelse, ju fler perspektiv, desto bättre... <--- Missnöjd med förklaring, men duger...

Av Mikael - 13 september 2016 04:18


<--- Lösning för dåligmående - Fest och köpa saker = Värsta varningsflagga... PRoblem idag - Är strategi FÖR ALLA! *Suck...*


En narcissist skulle aldrig erkänna att dom har ställt till det... Inte på nationstv... Problematisk strulprinsessa ? Men jo, säkert...

Av Mikael - 13 september 2016 04:09

Så mötte jag hela 2 individer av alla jag träffade, som inte verkade vara "crazy" på något sätt, utan istället Codependent. Vet för lite om dom, för att säga nått, tillsammans med egen "Bias"... Är förmodligen bara en av dom, som inte är narcissist manipulativ... Man vill ju så gärna att folk bara ska vara tillfälligt ur form. Men sanningen är väl att det ofta är önsketänkande...


Vilken jäkla omgivning jag har haft...   Faktiskt så är det intill omöjligt att inte Stöta på NArcissistiska personer till vardags hela tiden idagens samhälle = 40-45% med trasig anknytning = En hel del av dem hamnar bland Crazy Diagnoser...


cPtsd = ca 5%

Av Mikael - 13 september 2016 03:57


STÖRSTA SVENSKA LÖGNEN! AKTA TOTALT!!! =>



OM DET ÖVERHUVUDTAGET ÄR MISSBRUKSRELATERAT OCH INGA ANDRA MYNDIGHETER ÄR INBLANDADE!!! OTROLIGT MÅNGA "GOD'MAN" FÖRSKINGRAR PENGAR OCH MISSKÖTER DET!


Att Vissa Narcissister överlåter sin ekonomi - Vill bli omhändertagna! = Prinsessan på Ärten!


http://www.svd.se/72-aringens-gode-man-har-60-klienter

http://www.hallandsposten.se/nyheter/halmstad/skandal-uppdagad-kring-god-man-1.1656855

http://www.svt.se/nyheter/lokalt/vasternorrland/god-man-skandalen-solkar-ner-oss-alla


<--- ÄR FÖRBRYTARE SOM KIRRAR SIG "EXTRA INKOMST" - OVERT NARCISSISTER/SOCIOPATER! Covert/Vulnerable Narcissister ger bort ekonomisk kontroll till Overt! Vanligt folk hamnar i kläm!


Av Mikael - 13 september 2016 03:48

Av Mikael - 13 september 2016 03:05

ÄR RÄTTA MODELLEN! CAPTAIN CHAOS RULES!   = ÄR FANTASTISKT BRA FÖR HJÄRNAN!!! SOM NYTTIG MYSLI!


Sacha Slone Har himla klok strategi - Shaman trapping   






(undrar hur fånig jag ser ut, när jag glor på dom...)     


Nackdel att Man/jag gillar dom så mycket på så många orsaker... Att säga det till dom - Redflagg direkt   *suckar*... Uppskatta andra - Problematiskt idag... 



Hemskt för henne. En bra orsak att vara Tacksam att jag inte har nått att egentligen stjäla för mig...   Kan inte komma på nått (även om jag inte skulle säga vad isåfall) Ska fundera en stund...


Av Mikael - 13 september 2016 02:48



<---    Så söt   (träskalle?)   Så listig. (sitter och tar en paus, och Ponder över vilken snygging hon är)   


Har 2 betydelser för mig =>



Kunskap och Kloka prinsessor som Presenterar det på ett roligt och orginal-Intellektuellt sätt = Livet på en Pinne...

Av Mikael - 13 september 2016 02:00

Han visade Barak Obama, så jag hänger med på det (kollade på det med personlighets typer förut) https://www.16personalities.com/sv/enfj-personlighet


Min FARSA var ett REFRAMING GENI! enligt han själv... Försäljare... Han visade mig, att han kunde ringa upp vem som helst och lura på dem vad som helst... Han körde - HEJ IGEN, Vi snackade förförra månaden om beställning du skall gör NU... Tror inte en Genuin Narcissist Visar "Trixen" som farsan gjorde för mig?.. Han fattade hur det fungerade, även om han inte fattade att folk kunde vara så lättlurade... Att avslöjja sig själv, med självinsikt, ligger ju knappast i NArcissist Natur?.. You deside?! Jag skylle på mina föräldrars föräldrar och ett skitsamhälle, plus deras egen IDIOTI!


HAN TAR UPP DETTA MED - PRESENTER = NARCISSIST PRESENTER SUGER HÄST BALLE!


Det jag värderar Mest i universum för egen del - Kunskap... En stor källa under barndom, var från farsan, när han var nykter... Han körde ju otroligt mycket med =>



Men DET GÖR 99% av befolkning... Jag är självklart PARTISK, men... Farsan: http://fof.se/blogg/susanna-radovic/bitterhet-nasta-artiondes-utbrandhet + Verkligen Beroende biokemisk av alkohol... Otrygg-undvikande anknytning och projecerade "otrohets anklagelser" på morsan. Även om jag Tror det är osannolikt att han vänstrade mer än "Emotionellt"... Fick faktiskt höra av honom, vad han tyckte Han saknade (objektivt) från morsan (som var en blyg introvert) - Orsak till skuldbeläggning och blame från hans sida... Ta idiotiskt ansvar för eget idiotiskt Val av partner... Att jag Är lika korkad som Båda mina föräldrar på ett dåligt sätt, är det ju ingen tvekan om... Även om jag inte skylle ifrån mig för val av umgänge... Hade varit Bra om jag varit mindre nain och mer Emotionellt streetsmart = Folk är själviska AS uppenbarligen! (inte alla då, men en god portion av folk...) Är så van att Acceptera att jag står på surfing bräda för Vatten, i en störtlopps backe! MAn får anpassa i Farten...


För Genuina Empater... Man köper inte, även från liten ålder (6, 7års ålder för egen del) att det ÄR NORMALT, och utmanar och ifrågasätter... Om man är LATENT idiotlojal till FAMILJ OCH IDIOTAPA ART... Så blir det konflikt på otroligt många sätt... Att försöka Psykoterapi'a hela omgivningen till varje pris. För att SLUTPRODUKTEN SKA BLI VETTIG... 


Att ?man? jobbar för ett FAST mål i framtiden, och finner sig i hur det är i nuet till största del, även om man försöker påverka i positiv riktning. Är väl det som skiljer sig... En helt ANNORLUNDA ARBETS METODIK...


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards