Alla inlägg den 19 september 2016

:)

Av Mikael - 19 september 2016 03:55


ME: https://www.16personalities.com/sv/infj-personlighet

INFJ personligheten är väldigt ovanlig, mindre än en procent av jordens befolkning har den, fast de har trots dettalyckats lämnat ett stort intryck på världen. Som Diplomater (NF) har de en medfödd känsla för idealism och moral, men vad som får dem att sticka ut är det Planerande (J) karaktärsdraget – INFJ är inte slöa drömmare, utan personer som gärna tar konkreta steg för att uppnå sina drömmar och samtidigt lämna ett positivt intryck på sin omgivning.


https://www.16personalities.com/sv/istj-personlighet

STJ personlighetstypen anses var den största, den upptar cirka 13% av jorden befolkning. Deras karaktärsdrag definieras av integritet, praktisk logik och outröttlig uppgifts-dedikering, vilket gör ISTJare till en vital grundsten i familjen samt organisationer som håller hårt på traditioner, regler och lagar, t.ex polisen, myndigheter och försvaret. Personer med ISTJ personlighetstypen gillar att ta ansvar för sitt agerande och är stolta över sitt arbete om de jobbar för ett specifikt mål – en ISTJare slösare inte med sin tid och energi medans de med noggranhet och tålamod, utför varje nödvändig uppgift.    



Hon ser så pytteliten ut: http://www.mind-mastery.com/ Fast så himla klok.



Om en ISTJare säger att han kommer göra något, kommer han göra det, oavsett vad det kostar, och de förstår sig inte på personer som inte kan hålla löften. Att kombinera lathet med oärlighet är det snabbaste sättet att bli ovän med en ISTJare.


Av Mikael - 19 september 2016 03:33

När jag hittar otroligt kloka personer som hjälper med kunskap.



Francis chose not to live in the official papal residence in the Apostolic Palace, but to remain in the Vatican guest house, in a suite in which he can receive visitors and hold meetings. https://en.wikipedia.org/wiki/Pope_Francis

Av Mikael - 19 september 2016 03:19

Av Mikael - 19 september 2016 02:41

  Hålla på att låssas vara sjuk, kan bevisligen få Riktiga konsekvenser!   


Tyvärr kan man inte tänka bort Riktiga nervskador dock *suck...* Men blir ju inte värre än 10? https://sv.wikipedia.org/wiki/Visuell_analog_skala - Isåfall tuppar man av = Löst     


FÖRSÖKER FÖRKLARA: Inställning/Mindset är faktiskt väldigt viktigt... Riktig förståelse att det inte är permanent, gör att man Hanterar mycket, väldans mer konstruktivt?! Tror(vet!) inte på kroniskt elände... Eller att man dör och försvinner... Så det löser sig alltid på nått positivt sätt.

Av Mikael - 19 september 2016 02:33


För min del som Egentligen har nått att ?gnälla om? Har dokumenterat Medicinskt - Är ju praktiskt för Läkare... Samt för egen del, så att man vet hur man ska kompensera.


Har suttit och lyssnat på dom, om deras förkylning som är undergången av universum... Samtidigt som jag har det små bekymmer som jag har   Ska inte gå in på detaljer, men Dom skulle förmodligen Skrika 24/7 om vi bytte plats ??? Så det är komiskt att se dom Som döds sjuka när dom har FÅTT EN kluven hårtopp   Lokala psykfall till allmänläkare har ju röntgen osv nu... SKA TA I TU MED DOM PSYKOPATERNA FRAMLEDES... Men inte så bråttom... Hoppas på att hinna dö innan lol. Känns så menlöst att gnälla för egen skull på riktigt...

Av Mikael - 19 september 2016 02:25


Man får visa dom kärlek som dom gör = BEHANDLA DOM SOM SMUTS!!!   





Me so hooorny, sucky sucky   

Av Mikael - 19 september 2016 02:17

Jag kan omöjligt tro att det inte går att laga folk... Man måste göra det på rätt sätt, proffesionellt... PRinsesslandet som Fast punkt för dom, och ta det därifrån... Krävs ju säkerligen otrolig vilja från dom själva. Men att säga att det är helt omöjligt...


Kan inte förmå mig att tro det helhjärtat... Även om jag kör med Officiell inställning = Dom är Hopeless cause   


Sett från mig och mitt perspektiv är det. Iom att JAG kan inte Lösa deras situation. Bara min egen så gott det går. Plus spama min/andras gojja så mycket det går, på Orginal tokigt sätt... Uppenbarligen så reagerar ingen på Lugn, sansad och informativ förklaring... Då rationaliserar man bort det som INGET problematiskt...


Men C'mon... Vi snackar om 20% (plus folk omkring dem) av befolkning som är Direkt påverkade = minst 50% = 5mille!!! = DAGS ATT GÖRA NÅTT PÅ RIKTIGT???


NARCISSIST LIGHT =>



<--- TECKEN PÅ TOKIG SJÄLV, ELLER PÅVERKAD AV TOKIG!!! = MIRROR NEURONS plagierar andras beteende utan att man tänker på det...

Av Mikael - 19 september 2016 02:01

MDMA/MDPV får tydligen en väldans lustig effekt på dom. Jag hade 2 psykoser (drog + ptsd), där 50% kändes overkligt... Men att Tala med ?Vättar? som kommunicerade genom Taklampan = Det är special CRAZY   - Kunde inte tro det jag hörde av den som var extrem komplett Galen...


Jag hade själv en lustig resa i Tok'buren där snälla poliser vaktade mig   där jag hallucinerade Texter osv = Fattade efteråt att det var min hjärna/undermedvetna som "försökte" förklara läget för mig... Var inget märkvärdigt i textväg, mer än kända namn osv... Var faktiskt berikande Erfarenhet som jag är tacksam för, som ger mig ett unikt innefrån perspektiv - Att vara psykoskokt... Gick bort efter Cold turkey avgiftning special. Satt i mer el mindre rejält i ca 2 veckor...


ÄR absolut inte som Ptsd Derealisation - Enorm känsla av Hot emot person, när man är extrem Stressad, som kommer som ett brev på posten. Hanterar det utan problem. Och har inte haft det, sen jag fick höra att Min farsa hade dött förra året... Gick bort på ca 30-45 minuter... Pga jag fattade direkt vad det handlade om. Kunskap gör en otroligt skillnad för oss cPtsd patienter...


För Crazy? Kvittar totalt... Dom registrerar det inte... Enda dom ser/hör? Bla bla bla bla... Om det inte handlar om "Du är kung, du äger osv?"   


Varför jag tycker Psykosen var praktiskt - Fattar vilket bemötande som faktiskt Känns bäst från Ej kokt omgivning!


ICKE KONFRONTATIV, INTE EMOTIONELL RESPONS EMOT Crazy klubben - Det som funkar... Är praktiskt med EGEN EMPIRI så att man verkligen förstår från eget perspektiv... SÅ DROG PSYKOS REKOMENDERAR JAG TILL ALL PSYKIATRI PERSONAL   Faktist... Är otroligt användbart... MEn whatever... Är själv Galen konstant   Glömm att jag sa något balanserat.   

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards