Alla inlägg den 9 april 2010

Av Mikael - 9 april 2010 11:43

En cuté låt till min söta älskling..


Av Mikael - 9 april 2010 11:30

Som en liten motvikt till alla mina kära vänners "katastrof känsla" om att allt ska sluta i en katastrof.


Det händer ju en massa bra saker hela hela tiden, både små som stora. Det må så vara att jag har varit med om en massa trist, samtidigt så har jag haft en exceptionell tur med mycket, och det gäller ju att ta vara på det positiva.


Ni flickor är mycket bättre på att vara positiva än dom stackars katastrof pojkarna jag känner. Men det brukar ju gå att muntra upp dom genom att jag är odrägligt glad o positiv, precis som bara Tigger i Nalle Pu kan vara.


Ser jag till allt som har hänt mig det sista året, så skulle man ju kunna se det som ett katastrofalt år för att trist jag har råkat ut för. Som tur är så kan jag få akut minneslucka, och komma ihåg det som är bra. Det är det här med halvtomt glas, el halvfullt.


Jag fick höra precis. -Är du alltid så glad? Det är tur att du är lika lättroad som bara barn är.   


Jag har haft otroligt tur och träffat exceptionellt bra vänner, både tjejer o grabbar. Jag har träffat en fantastisk kvinna, som gör att vi välter omkull det stereotypa genus köret om hur relationer ska vara lol, jag måste ju krångla, och kommer aldrig att falla in i normativa skit normen. Till er tjejer så kan jag säga att "Lyssna inte på dumheterna som dom försöker lura i er om att ni ska vara si o så, dom försöker bara lura er". Det har blivit rätt med sjukvård o ersättning till slut. Jag har världens bästa kvinna som är mammis till mina barn, och världens bästa småttingar. Att jag är för tillfället den fattigaste spelar ju ingen roll. Jag har en massa som gillar mig, så att det inte spelar någon roll. Jag skulle bara ge bort alla pengar om jag hade en massa extra. Det här med grejjer har jag aldrig förstått vad man ska samla på sig för, vilket säkerligen beror på mitt finfina nomad arv.   Vad ska man ha grejjer till, när man kan samla på tjejkompisar hehe.


Jag hoppas bara att jag smittar av mig lite av mig själv, på mina kill polare o bröder som tror att allt slutar i katastrof eftersom dom har varit med om så mycket trist. Men det kan ju botas med en massa bra, samt att man kramas en massa med er tjejer.

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards