Direktlänk till inlägg 5 maj 2016

Tar en hammare och utrotar all boskap...

Av Mikael - 5 maj 2016 23:44

Grönsaker kan kosta upp till 200 kronor kilot. En falukorv får du för 30 kronor. Ska vi äta mer varierad vegetarisk mat för klimatet och miljön så måste grönsakspriserna sänkas.


http://asikt.dn.se/asikt/debatt/gronsaker-ar-alldeles-for-dyrt/


VÄXTER VÄXER AV SIG SJÄLT = KOSTAR PLOCKAR ENERGI ENBART plus utrymme som torde vara naturligt att det tar upp.


FAKKING GRISHELVETEN. TAR UPP UTRYMME, SKITER, MÅSTE MATAS, MALAS NER TILL FLYTANDE GEGGA SÅ UNGARNA KAN GRISA I SIG DET SOM GODIS OCH FALUKORV ETC... 1 GRIS ÄTER UPP VÄXT MAT FÖR FLERA MÄNNISKOR = IDIOTISKT EFTERSOM FYLLGUBBAR BLIR FETA SOM FAN AV GRISAR OCH TAR UPP MERA UTRYMME = KRÄVER KLÄDER FÖR 2 OSV...


ÄR POETISK RÄTTVISA OM HELA SKITPLANET BLIR KROSSAD! FINNS INGET MER AVVIKANDE EKOSYSTEM STÄLLE FÖRMODLIGEN I UNIVERSUM! "Faktum är att jag någonstans tycker detta" Blir värre med ny teknik pga egocentriska extremister som manipulerar andra hjälplösa som inte vill tänka själva, tillsammans med vanligt folk som inte vill tänka själva... Insekts diktatur kollektiv verkar vara ALTERNATIVET! Helt seriöst. ANNARS DÖDAR JU ALLA VARANDRA! Jag får kortslutning av hela skiten... LESS PÅ DET!


BITTER = HMMmm. ÄR JAG LITE REALISTISKT KRITISKT EMOT MIG SJÄLV = FÖRMODLIGEN EN LITEN SLÄNG   


MEN VAFAN = PLANETEN ÄR ETT JÄVLA DÅRHUS OCH FOLK ÄR INTE KLOKA. JOBBAR PÅ ATT FÅ LUST ATT TOTALT ISOLERA MIG OCH ALDRIG SÄTTA MIN FOT UTANFÖR DÖRREN! ÄR JU MÖJLIGT IDAG FAKTISKT!


Har inte kommit på hur jag inte ska ha lust att ha å göra med =>


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikael - 14 december 2016 05:53

  Värsta rysaren... Men dom trivs väl... ???

...

Av Mikael - 14 december 2016 05:39

  Man lär så länge man lever. Att totalt förstöra för sig själv, av det man struntar i, som socialt anseende för okända/?bekanta? riskerar ju att inte funka pga att *Dom funkar som dom gör. Spelar ingen roll vilken uppmärksamhet dom får. Nåja......

Av Mikael - 14 december 2016 04:49

En med: http://www.decision-making-confidence.com/somatic-narcissist.html   En med: http://www.dualdiagnosis.org/generalized-anxiety-disorder/ + covert Narcissist ?tendencies?   En med: https://www.psychologytoday.com/blog/both-sides-the-couc...

Av Mikael - 13 december 2016 22:19

   

Av Mikael - 13 december 2016 13:00

Fått ihop allt i huvudet tror jag faktiskt. cPtsd relaterat och Crazy högen. Vilket gör att det inte känns så brottom. Sover ikapp som Fanken... Vilket känns som det behövs. Måste säga själv, att jag känt mig själv, lite extra *tokig* (not crazy)... ...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards