Alla inlägg den 13 maj 2016

Av Mikael - 13 maj 2016 07:15

Tid med mer av lokal idioti. SKITER totalt i det framledes... Är era familjer och kids... Ni tycker ju att det är toppen att Gamla och ungar blir behandlade som dom blir. Kvinnor blir utsatta för allt dom blir, och totala fukkers får fre range att terrorisera hela omgivningen med härskar tekniker och våld.


Rån och brott i alla former är ju TOPPEN enligt alla tillsammans. Annars gör man en ÄNDRING = Skapar demokratiskt parti som Driver igenom förändring total. Vilket ingen har någon bryr sig om att kirra.


Folkvald semi Diktartu (beroende på text hårklyverier) alá Dual Monarki-republikansk Stats skick. Påstått sekulariserat = VILKEN MAN KAN Debattera = Svenska stat betalar Scientologer Bidrag för att underminera stackars PSYKIATRI så att man kan vända folk emot dem, och underminera Forskning.


Att vi ska driva landet Sekulariserat med Vetenskapligt beprövade metoder = Kan man ju glömma.


Nepotism, national romantisk och fascistisk Anti intellektualisering är modellen som ni gillar? = VARSEGOD, men så för det... Orka bry mig.


Geografiska rörliga platsen = Sverige = favorit plats i universum. Lämnar motvilligt, men undrar om det inte är alternativet. 43år räcker ju...

...

Av Mikael - 13 maj 2016 07:13


Ny? av favo kurdisk prinsessa =>


Av Mikael - 13 maj 2016 06:46

http://mirhepo.bloggagratis.se/2010/05/13/2961324-religioner-fordomar-radsla-och-dess-makt-over-oss/


7 år sen så =>



åt bl'a Jesus, Muhammed, Bahai'u'llah = O till det säger jag mnja, men sorry har inte tid. Upptagen att bli sönder terrad o tokig...


Alla vet ju hur det gick för judar, pga att Folk är idioter tillsammans oavsett tidsålder... År 167 så vart dom fördrivna från judeen, efter att Judarnas messias (av Kunglig börd/arvinge) hade invaderat romersk garrision i Jerusalem. Och sen blivit bortkörda och krossade av inkommande Legioner. Finns inget folk som har blivit mera syndabock för ett fatal idioters egoistiska och elitiska maktbehov som Judar...


Jag hade tänkt att lalla igenom livet bäst jag kan utan att säga något. Men vad säga... Även den bäste får kortslutning ibland. Jag är ju inte idiot, och fattar på ett ungefär vad det är för folk som krånglar med mig. Men jag praktiserar extremt "SOCIAL OUPPMÄRKSAMHET" och låssas som att jag inte ser/vet om dom... Utomhus/online.


Vad ska jag säga mer än: Sorry - Men man kan inte ta det jag har/är? Vet inte om det är det som är problemet?


Efter mitt liv och andras systematiska bemötande, så pallar jag inte att bry mig om majoriteten. Kasta dom vart ni vill, jag bryr mig inte. Precis som He'Zeus så bryr jag mig om mina... Noll för allmänheten.


När det gäller: http://bahai.bloggagratis.se/2007/05/15/147267-sa-blev-bahai-en-varldsreligion/ (listad nr 6 i monoteistisk ordning) BAHA'I ÄR en världsomfattande rörelse, en sammanslutning av människor av olika folkslag, nationalitet, kulturell och religiös bakgrund, som verkar för fred, samarbete och harmoni mellan alla jordens folk. Den har sitt ursprung i Persien (Iran). = VARSEGOD GÖR ERAT PÅSTÅDDA JOBB. Är upptagen med mitt o mina...


När det gäller dom andra. Hallå... Historisk erfarenhet visar rent praktiskt att Biologisk marginaliserings beteende vinner alltid pga man tillåter det.


För tidigt på morgon för det här... Har även lessnat på att få Emo utbrott = menlöst att slösa energi i onödan för noll egen vinning fysiskt...

Av Mikael - 13 maj 2016 06:44

Tvivelaktig webbsida blockerad


Du har försökt att komma till:

http://admin.bloggplatsen.se/blogga/inlagg/skapa-inlagg/typ-text/kontrollsumma-0476192f637ca5b46c06f2c0ac5d996d/


Den här webbsidan har blockerats av säkerhetsskäl och skickats vidare för granskning. Besök Symantec för att få mer information om nätfiske och Internetsäkerhet.

Du avråds från att besöka denna sida, men om du vet att den är säker kan du ändå välja attfortsätta till den.

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards