Direktlänk till inlägg 16 maj 2016

När fåglar spanar in potensiella ligg...

Av Mikael - 16 maj 2016 22:18

To the birds themselves, males and females look quite different from one another,” Eaton says.


http://www.nwf.org/news-and-magazines/national-wildlife/birds/archives/2012/bird-vision.aspx


Samma sak gäller för människor ockxå egentligen. Men man kan ju inte riktigt uppmärksamma detta faktum vetenskapligt riktigt. Men som sagt. Även om en hel del är "attraktiva" enligt norm, så är dom Fula som stryk beroende på vem du frågar.


Är väl så att folkslags flytt rörelse på planet, ska ligga på 5% av ens släkt grupp, för att bibehålla Sjukdoms resistens osv...


Tycker det är kul att "uppmärksamma" för egen del, vem som är attraktiv eller inte för just mig. Är ju faktiskt så att det inte är enbart BARA utseendet som avgör den här funktionen hos folk.


Matematiskt förenkla lite contemporary cynical: norm begrepp IQ (som jag tycker är idiotiskt felaktigt, men men) = +130, CQ = Massvis och EQ = Väldans högt. Kroniskt nyfiken och ifrågasättande... Annars pallar jag inte med en idag...


Men Dna släktmässigt. Finsk-ugriskt, Nord-nomad (från norge o planeten runt), Irland/nordEngland, Portugal, Brasilien, Etiopien, Libanon, Syrien, Iran, Te-vägen, Nepal, Sydkorea. Annars är man Ful som stryk lol. Vilket ju är bra, för det är ju löjligt om hela planet slåss om samma person.


Att tvinga igenom en grupps Utseende ideal? Får väl folk göra om man tycker att det är vettigt. Personligen så säger jag nejtack till nån form att fysisk kontakt...


FÖRRA ÅRET så fick jag vara med om så här lågnt. DET MEST IDIOTISKA SYSTEM FÖR ATT MILITARISERA BORT ***NORMALA*** SOCIALA DISTANSIERINGS REGLER som undermedvetet finns. Så nu har jag väl varit med om det mesta. DET ÄR ETT IDEALISKT SYSTEM FÖR "EXTROVERTA OFFENSIVA NARCISSISTER", men ingen mer.


Idiot som jag är så har jag varit lite väl flexibel eot omgivningen. Sannolikt för att jag aldrig haft andrum innan 2014-04 till 2015-07, att känna efter vart jag sätter gränsen. Tips för alla är att Totalt isolera sig minst 1 år iallafall, om man har möjlighet, om man har vuxit upp i en skitmiljö. Men den ena värre än den andre.


Jag har alltid tagit på mig det som felas, inklusive att ha Fötts... Vilket kanske är lite överdrivet? Men är ju lika bra att VARA KAPTEN på SIN EGEN BÅT?


BARA FÖR ATT NÅGON PÅSTÅR ATT DERAS IDIOTIER FUNGERAR FÖR DOM = BETYDER INTE ATT DET FUNGERAR FÖR ALLA!


Går ju att falcificera påstående VETENSKAPLIGT. Men det får ju bara en social impakt om de accepteras. Galileo HADE ju problem med (religiösa) narcissister?!


Religiös för mig är kanske inte likadant som för andra då... PERSONLIGEN så vill jag inte befatta mig med det konceptet. Och tycker det är assoccierat med död och förödelse.


Det finns ju odrägligt mycket regler för att bli belönad i afterlife på alla möjliga fantastisk sätt. INTE FÖR ATT INBILLADE REGLER spelar någon roll.


Fråga! Hur många gånger kör en Mamma med en vit lögn, för att göra ungjäkel nöjd?     Lär vara några gånger, och blir slut resultatet rätt, så kvittar det ju vad man sa...


Minsta möjliga friktion i symbios... Evolutions teori enkel... Jättebekvämt leverne...


Witch    ? Princess   =>


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikael - 14 december 2016 05:53

  Värsta rysaren... Men dom trivs väl... ???

...

Av Mikael - 14 december 2016 05:39

  Man lär så länge man lever. Att totalt förstöra för sig själv, av det man struntar i, som socialt anseende för okända/?bekanta? riskerar ju att inte funka pga att *Dom funkar som dom gör. Spelar ingen roll vilken uppmärksamhet dom får. Nåja......

Av Mikael - 14 december 2016 04:49

En med: http://www.decision-making-confidence.com/somatic-narcissist.html   En med: http://www.dualdiagnosis.org/generalized-anxiety-disorder/ + covert Narcissist ?tendencies?   En med: https://www.psychologytoday.com/blog/both-sides-the-couc...

Av Mikael - 13 december 2016 22:19

   

Av Mikael - 13 december 2016 13:00

Fått ihop allt i huvudet tror jag faktiskt. cPtsd relaterat och Crazy högen. Vilket gör att det inte känns så brottom. Sover ikapp som Fanken... Vilket känns som det behövs. Måste säga själv, att jag känt mig själv, lite extra *tokig* (not crazy)... ...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards