Direktlänk till inlägg 19 maj 2016

Andras problematik?

Av Mikael - 19 maj 2016 21:59

Religiösa Psykoser (Psykos = Överens stämmer inte med reéll praktisk verklighet, för det här inlägget då).

http://www.viska.se/phpBB3/viewtopic.php?p=709934

https://aspbladet.wordpress.com/2011/11/21/andlighet-religion-eller-psykos/


Folk förstår ju oftast utifrån sitt eget perspektiv, och folk är ju uppebarligen arroganta och tror sig ha friheter hur som helst med tolkning av omvärld...


Vart ju lite spännande för egen del från aug förra året och framåt löpande. Men att andra missförstod det som att det berörde dom? Men njaa, vet inte om jag är så nöjd med det, vilket kanske har framgått nu?     


Efter den livstid bakom mig, så har jag noll lust att vara "diplomatisk" = helt seriöst så skiter jag i vad som händer med en hel hög med folk efteråt. Använder mig smidigt av monoteistisk retorik = Ni är fördömda till whatever = läs erat trams vetja... Själv så behöver jag inte = *Läser på ett blad och får insikt*   Men sorry, spelar ingen roll vad man gör/vill tvinga till sig = är kört endå... Bara för att du tycker dig vara berättigad, så behöver inte andra tycka det = Intresset är svalt emot vissa...


Våld, tvång och förstörelse religioner = Betackar jag mig för = Har några inom religioner förstört för andra = Dömemr jag ut hela skiten. Personligen så undrar jag ifall det inte gagnar hela mänskligheten att Totalt skrubba alla monoteistisk kunskap ur global medvetande? Räcker med biografier om Profeter.


Helt seriöst så behövs inte en massa böcker med regler och bestämmelserr om man verkligen funderar över hur människor ska fungera Biologiskt! Socio-biologer kirrar ju NYA BIBEL/TORAH/KORAN nu... ÄR komiskt/trevligt hur ateist vetenskaps män/kvinnor är heavens warriors   = man behöver inte gömma sig i en källare och hitta på idioter för att tvinga sin omgivning att göra fördelaktiga saker för en själv. 


Religiosfrihet = bara bortse från allt trams som Bevisligen lett till MILJARD DÖD! Och systematisk utrotning av konkret historia, så man kan FANTISERA IHOP SIN EGEN GOJJA ATT SKRÄMMA ANDRA MED.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikael - 14 december 2016 05:53

  Värsta rysaren... Men dom trivs väl... ???

...

Av Mikael - 14 december 2016 05:39

  Man lär så länge man lever. Att totalt förstöra för sig själv, av det man struntar i, som socialt anseende för okända/?bekanta? riskerar ju att inte funka pga att *Dom funkar som dom gör. Spelar ingen roll vilken uppmärksamhet dom får. Nåja......

Av Mikael - 14 december 2016 04:49

En med: http://www.decision-making-confidence.com/somatic-narcissist.html   En med: http://www.dualdiagnosis.org/generalized-anxiety-disorder/ + covert Narcissist ?tendencies?   En med: https://www.psychologytoday.com/blog/both-sides-the-couc...

Av Mikael - 13 december 2016 22:19

   

Av Mikael - 13 december 2016 13:00

Fått ihop allt i huvudet tror jag faktiskt. cPtsd relaterat och Crazy högen. Vilket gör att det inte känns så brottom. Sover ikapp som Fanken... Vilket känns som det behövs. Måste säga själv, att jag känt mig själv, lite extra *tokig* (not crazy)... ...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards