Direktlänk till inlägg 19 maj 2016

Rekomendation?

Av Mikael - 19 maj 2016 22:38

Vad skulle du rekomendera om du fick frågan om vad man ska göra med Globala idiotin?


Personligen = Släng stor sten på eländet och flytta hit =>



Nånstans så måste man föstå att jag kanske inte riktigt delar andras uppfattning om död... Sen så krävs det inget geni för att inse att det äre relativt kört för människan framledes på den här planeten, eftersom man låter NÖTTER bestämma, och resten följer som duktiga idioter?


Det borde ju inte vara några problem. Vi kan ändra inställning på hela planet på 24timmar = allt annat att påstå = Lögn! = Global kommunikation.


Det finns KOMPLETT TEKNIK för att inte miljöförstöra = MEN FOLK GILLAR ATT SKITA NER OCH DÖDA O FÖRSTÖRA! THATS IT.


Rent teologiskt så hade det väl kanske varit hoppingivande? att för mig haft en sidekick med mig från aug förra året, för en massa grejjer är ju svårt för andra att bara bortförklara. Men jag skiter i det idag, för folk är so jäkla illvilliga, likgiltiga osv... SÅ VARFÖR BRY SIG i långa loppet.


Fråga: Hur får man DÖDSKALLE GROTTAN att åka förbi lägligt till Halloween = Fantastiskt trick   sen att jag fick hysteri om cometerna 2 dagar innan, Nasa visste om den, Skyller på LOTTO slupmässig probability. Men det var otroligt kul för mig... Själv så fick jag flipper reaktion för = Quantum skuffa kan knappast vara hälsosamt för local Spacetime-sphere? MEN SKIT I SAMMA. SUPERNOVA TILL FOLKET VETJA   = Hela planet får väl extas orgasm av den förstörelsen? <--- Cyniskt sarkastisk. Men är faktiskt inte ett trevligt ställe om man ser till HELHETEN. Finns ju fantastiska individer... Men det hjälps ju inte eftersom DOM FINASTE MÄNNISKORNA ÄR JU PSYKOPATER/NARSICCISTER/SADISTER??? Verkar ju så om man ser till historia och hur det framställs av andra...


Idag kan 1 man utplåna planet med 2 raketer. Vilket ingen bryr sig om... VISST ÄR VETENSKAPLIG TEKNISK UTVÄCKLING FANTASTISKT??? BORDE MAN INTE PRIORITERA OM LITE?


För mitt gäng, så fattar jag hur många som räknas, vilket känns tragiskt... Men hallå. KOLLA HUR HAKET SER UT = FÖRGIFTAT DÅRHUS!


Får ju hoppas att jag hänger med till minst 2036, eftersom jag gillar att uppleva saker till fots... Highvelocity impact på moon som ökar vikt och vad mera? Blir ju intressant att se resultatet. VI BORDE JU HA BETYDLIGT BÄTTRE TEKNIK = MEN ALLA ÄR JU UPPTAGNA MED ATT DÖDA OCH FÖRSTÖRA. Men 88komet som kommer, borde man ju lätt kunna mappa omloppsbana för co h sen skuffa in i solen = Bara bra att tillsätta vanlig materia i solen...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikael - 14 december 2016 05:53

  Värsta rysaren... Men dom trivs väl... ???

...

Av Mikael - 14 december 2016 05:39

  Man lär så länge man lever. Att totalt förstöra för sig själv, av det man struntar i, som socialt anseende för okända/?bekanta? riskerar ju att inte funka pga att *Dom funkar som dom gör. Spelar ingen roll vilken uppmärksamhet dom får. Nåja......

Av Mikael - 14 december 2016 04:49

En med: http://www.decision-making-confidence.com/somatic-narcissist.html   En med: http://www.dualdiagnosis.org/generalized-anxiety-disorder/ + covert Narcissist ?tendencies?   En med: https://www.psychologytoday.com/blog/both-sides-the-couc...

Av Mikael - 13 december 2016 22:19

   

Av Mikael - 13 december 2016 13:00

Fått ihop allt i huvudet tror jag faktiskt. cPtsd relaterat och Crazy högen. Vilket gör att det inte känns så brottom. Sover ikapp som Fanken... Vilket känns som det behövs. Måste säga själv, att jag känt mig själv, lite extra *tokig* (not crazy)... ...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards