Direktlänk till inlägg 19 maj 2016

Har

Av Mikael - 19 maj 2016 23:17

Varit ganska så frigörande att köra ALL in på Galenskap faktiskt. Men det är ju klart att det är lite nytt territorium att trampa på. Sen så får jag ju undra vad konsekvensen är av vissa kommentarer...


Rent praktiskt så har jag inte ens ihjäl en blommfluga hemma, eller trampar på myror utomhus *tassar som en indian*   = Varför det blir extra lustigt för mig när jag "Låter" som andra? och skränar om att man ska "Spränga haket" = Men om det skulle vara ett praktiskt konkret faktum att det skulle ske = Skulle ta det med förskräckelse... Eftersom jag oroar mig för det mesta onaturligt biologiskt och eko-systems-mässigt som sker på våran Boll. MEN VAFAN, folk skiter ju i hur man skitar ner och förstör. Folk orkar inte ens bry sig om sin närmiljö. Samt så förstår jag inte att allmänhetens kunskaps nivå är SÅ OTROLIGT LÅG? Hallå = JAG HAR ISTORTSÄTT KNAPP GÅTT I SKOLA = KAN ENDÅ = FINNS INGEN URSÄKT TILL OKUNSKAP OM VISSA GREJJER!


BARA för att man inte tar reda på vad som förgiftar en själv och andra, SÅ GILLS DET LIXOM ENDÅ. Även om du skiter i att ta reda på hur du rent kemiskt påverkar omgivningen. Ingen som behöver kunna allt, MEN MAN KAN FAN I MIG GÖRA EN EFFORT! DEMOKRATISK DIKTARTU SOM SYSTEMATISKT SLÅR SÖNDER SKIT SOM SKITAR NER HANDGRIPLIGEN OCH SKITER I EKONOMISKA KONSEKVENSER FÖR LILLEPUTTAR! VEM fan bryr sig om pengar när vi inte har luft att andas, ingen mat att äta, och huvudstad som är primad för att läggas under vatten? = PINSAMT, men uppenbart att folk SKITER I KOMMANDE GENERATIONER.  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikael - 14 december 2016 05:53

  Värsta rysaren... Men dom trivs väl... ???

...

Av Mikael - 14 december 2016 05:39

  Man lär så länge man lever. Att totalt förstöra för sig själv, av det man struntar i, som socialt anseende för okända/?bekanta? riskerar ju att inte funka pga att *Dom funkar som dom gör. Spelar ingen roll vilken uppmärksamhet dom får. Nåja......

Av Mikael - 14 december 2016 04:49

En med: http://www.decision-making-confidence.com/somatic-narcissist.html   En med: http://www.dualdiagnosis.org/generalized-anxiety-disorder/ + covert Narcissist ?tendencies?   En med: https://www.psychologytoday.com/blog/both-sides-the-couc...

Av Mikael - 13 december 2016 22:19

   

Av Mikael - 13 december 2016 13:00

Fått ihop allt i huvudet tror jag faktiskt. cPtsd relaterat och Crazy högen. Vilket gör att det inte känns så brottom. Sover ikapp som Fanken... Vilket känns som det behövs. Måste säga själv, att jag känt mig själv, lite extra *tokig* (not crazy)... ...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards