Direktlänk till inlägg 1 september 2016

För mig...

Av Mikael - 1 september 2016 16:10

Med den uppväxt, liv som jag haft med *cencur* omkring mig... Så är det lätt att relatera till andra människor som, Blivit påprackade skit dom är missnöjda med... Är vetenskaplig neurologi forskar enhet - Medveten könspersonlighet = sitter i skallen... Att kroppen inte fattat det... Är ju inget svart att Fatta hur det gick till = 2 kön reproduktion i all ära... Är det bästa vi har, men har mycket att önska sig...



Tjaskigt fall... Genetiska sjukdomar orsakas av mutationer, förändringar i arvsmassan. ... medfödda mutationer, kromosomavvikelser, monogena sjukdomar ... http://www.karolinska.se/for-vardgivare/kliniker-och-enheter-a-o/kliniker-och-enheter-a-o/karolinska-universitetslaboratoriet/klinisk-genetik/genetiska-sjukdomar/


FÖR EGEN DEL SÅ kan jag springa ifrån mina Genetiska sjukdomar som tur är   Vilket är billigt och bra... Transexualitet är väl lite svårare (uppskattat själv "inte så taget ur luften" att ca 0.5-1? promille av befolkning får Hormon vingel...) Är ju lätt kirrat idag egentligen. HADE MAN BOTT PÅ EN PLANET MED UTBILDAT O SMART FOLK = NOLL PROBLEM...



Viss differans... Vet inte om man har paralell gämnfört med andra arter och liknande skillnader (är ju uppenbara fysiologiska skillnader - Kolla fåglar osv, men för sakens skull)



MAN SKA ALDRIG LITA PÅ ANNAN IDIOT, UTAN ATT TA REDA SJÄLV ATT DET STÄMMER, OM MAN HAR MÖJLIGHET... ATT SOLEN ÄR VARM = ANVÄND DEDUCTION... Osv...



<--- Likadant i Sverige/Lokalt... På ett dåligt sätt... Motpart sitter och gör inget, samt skriver sjukskriving/piller... 10 års erfarenhet...


Högrisk grupp... http://www.huffingtonpost.com/brynn-tannehill/the-truth-about-transgend_b_8564834.html

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikael - 14 december 2016 05:53

  Värsta rysaren... Men dom trivs väl... ???

...

Av Mikael - 14 december 2016 05:39

  Man lär så länge man lever. Att totalt förstöra för sig själv, av det man struntar i, som socialt anseende för okända/?bekanta? riskerar ju att inte funka pga att *Dom funkar som dom gör. Spelar ingen roll vilken uppmärksamhet dom får. Nåja......

Av Mikael - 14 december 2016 04:49

En med: http://www.decision-making-confidence.com/somatic-narcissist.html   En med: http://www.dualdiagnosis.org/generalized-anxiety-disorder/ + covert Narcissist ?tendencies?   En med: https://www.psychologytoday.com/blog/both-sides-the-couc...

Av Mikael - 13 december 2016 22:19

   

Av Mikael - 13 december 2016 13:00

Fått ihop allt i huvudet tror jag faktiskt. cPtsd relaterat och Crazy högen. Vilket gör att det inte känns så brottom. Sover ikapp som Fanken... Vilket känns som det behövs. Måste säga själv, att jag känt mig själv, lite extra *tokig* (not crazy)... ...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards