Direktlänk till inlägg 2 september 2016

:) vad säga...

Av Mikael - 2 september 2016 13:31


Färga hår, o sminka sig osv i all ära. Tillsammans med olika lustiga kvinnliga beteenden "förförisk" osv... Till det säger jag Lycka till, din tid o kasta bort. 


´Resturang/Bar/Night Club miljöer är Buskul för nån som gillar beteendevetenskap och social interaction. Samtidigt som att man KAN EN MASSA SHIT   Är som att vara på special ZOO   


Så less på svenska FYLLO'Män/pojkar och har aldrig gillat dom. Bryr mig inte om att ogilla dom heller. UNDVIKER SOM => Sånt som stressar kallas stressorer och det är dessa som utlöser stressreaktionen. http://unglivsstil.se/ungdomar/stress/stressorer/


Trista är att FYLLGUBBAR kan inte sortera bort sig själva från den sociala ekvationen. Satt nere på en bar på eftermiddag förra år och surrade snabbt med BarFröken som jobbade där, på ett infall. Tog ca 5 minuter innan ETT FETT AS TILL LOOZER skulle kommentera fast han satt +5m bort, och inte deltog i samtal. HAR FATTAT ATT EN HEL HÖG FYLLON? TYCKER ATT DOM HAR EXTREM MICRO BALLE OM JAG ÄR I SAMMA LOKAL? Hur deras microb hjärnor tänker har jag aldrig brytt mig om att ta reda på... Har egentligen bara lust att dra fram ett Beanbag shotgun och svara såna idioter... Bara FÖR ATT DOM ÄR SÅ MISSLYCKADE MED SIN KVINNO SOCIALA FOBI = DET ÄR MITT PROBLEM HUR??? Dom vill att jag knullar deras bögröv säkert i stället = men nejtack...



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikael - 14 december 2016 05:53

  Värsta rysaren... Men dom trivs väl... ???

...

Av Mikael - 14 december 2016 05:39

  Man lär så länge man lever. Att totalt förstöra för sig själv, av det man struntar i, som socialt anseende för okända/?bekanta? riskerar ju att inte funka pga att *Dom funkar som dom gör. Spelar ingen roll vilken uppmärksamhet dom får. Nåja......

Av Mikael - 14 december 2016 04:49

En med: http://www.decision-making-confidence.com/somatic-narcissist.html   En med: http://www.dualdiagnosis.org/generalized-anxiety-disorder/ + covert Narcissist ?tendencies?   En med: https://www.psychologytoday.com/blog/both-sides-the-couc...

Av Mikael - 13 december 2016 22:19

   

Av Mikael - 13 december 2016 13:00

Fått ihop allt i huvudet tror jag faktiskt. cPtsd relaterat och Crazy högen. Vilket gör att det inte känns så brottom. Sover ikapp som Fanken... Vilket känns som det behövs. Måste säga själv, att jag känt mig själv, lite extra *tokig* (not crazy)... ...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards