Alla inlägg den 2 september 2016

Av Mikael - 2 september 2016 10:51


Svensk Kyrkan prästen tyckte det var fint att våldtäkt'pojke fick manifestera Vad fin svensk Pöjk är... Nånstans så känns det faktiskt som ett Tema med svenska kyrkan...



ATT FOLK I STÖRSTA ALLMÄNHET ÄR OHYRA PÅ PLANETYTAN... SVÅRT ATT TA REDA PÅ.... <--- sarkasm...


Att det känns som att jag är ganska så klar och mättad på nån form av umgänge med Crazy APA, är jag ganska så säker på. Många ser väldans söta och beskedliga ut... Men som sagt... Beroende på Vad ONE mannen säger åt mjoritet av viljelöst folk att tycka/tänka/göra, så är dom mer el mindre hemska... Att människan är den hemskaste varelse jag kan föreställa mig i universum. även om jag fösöker slå knut på egen fantasti. Vad jag ska säga till det?


En sak är helt klar för mig iallafall. För alla dessa Monoteist troenden. Dom hinner inte ens bli besvikna innan som försvinner sen när dom dör. Så det är bortkastad tid att engagera sig, mer än att tjata om att man ska begränsa deras förstörelse så gått det går. Inte vidare praktiskt att ha en 2bent Plague så plöjjer hela planet systematisk. Ingen risk att dom slutar frivilligt. Dödliga virus fortsätter tills Värdorganismen är död, och viruset tar livet av sig självt, på så sätt...


Får hoppas att Empater blir listigare, och bara undviker Crazy Rage APA...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards