Direktlänk till inlägg 5 september 2016

Innan nu då...

Av Mikael - 5 september 2016 13:42

Pallar inte hitta min komet från 1972 mordamerika just nu...


Etanol Kometen: http://www.skyandtelescope.com/astronomy-news/observing-news/spot-comet-lovejoy-tonight-122920141/



Kom ju förra året... Sa till om skrället 2 dagar innan Nasa... Fråga sve myndigheter... Var lite preoccupied med annat då åxå...



Ramlar det en elektron på prinsessorna så krossar jag väl det man kallar "heaven"... Tycker det är lustigt o skojja om den, när jag är på risigt humör...



Hur man kunde få fram en sån lustig dödskalle komet lagom till halloween. Quantumgravity osv... massa vetenskaplig gojja. Joe Labero trollande = TILLÅT MIG ATT SKRATTA IHJÄL MIG...


Jag har haft det som jag har det hela livet = Är normalt att vara mig, för mig så jag har bara kört på medans omgivningen har förstört mig mer och mer... Uppenbarligen så är många inte klocka i huvudet...


Korsberoende problematik är väl löst. Är helt 100% säker på att planet är hejdå om jag råkar drabbas av förtidig död = Finns bara 1 människa på jorden om man frågar himlen... Vad man ska tro om det, får man vä tro vad man vill om. Planet är Kaputt med miljöförstöring, och krig o GALEN MÖRDAR APA PÅ RAMPAGE - Kan ju inte bli värre...


Kom först: http://www.timeanddate.com/eclipse/facts-lunar-eclipse.html och några dagar senare så Kom mina Kajjor (ett par stk, med fin röd bakgrundhimmel. Var synd att jag inte hade kamera...). Enda monoteister verkar ha att komma med är död, hot och elände... Spelar ingen roll hur dom förklär det... 


Använder internet och Videos, texter och alltmöjligt som ett Bildspråk för att surra på mitt sätt med HemFront... Härjade på facebook i ett års tid, med myndigheter (som vet vilken tok jag är...) krångla förmycket... Jag skiter ju i det, men det är sura regler. Kasta fimp på gata kan Vara = Hejdå... Spelar ingen roll om det är påve... Emotional bias abstrakt. Skiter väl jag i, efterson psykon har terrat mig hela livet... Dom förtjänar det säkert...


Sa för mig själv för +25år sen att jag ska försöka bevisa hur det ligger till. Är noll religiös (lustigt nog...)   Wtf... Tillber du din morsa(or)??? Mamas boi?   


Natur religion, native befolkningar natur religioner + Samisk natur religion är väl min gebit... Vad monoteister inbillar sig och vad mytomanen säger = SAMMA SAK för mig. Tar man livet av folk systematiskt - är idiot... alla över en kam... Orka bry mig... Who gives a shit... Sitta o ticsa med böcker för att komma på att man ska mörda och kriga i 2000år plus - Dum i huvudet ofta???


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikael - 14 december 2016 05:53

  Värsta rysaren... Men dom trivs väl... ???

...

Av Mikael - 14 december 2016 05:39

  Man lär så länge man lever. Att totalt förstöra för sig själv, av det man struntar i, som socialt anseende för okända/?bekanta? riskerar ju att inte funka pga att *Dom funkar som dom gör. Spelar ingen roll vilken uppmärksamhet dom får. Nåja......

Av Mikael - 14 december 2016 04:49

En med: http://www.decision-making-confidence.com/somatic-narcissist.html   En med: http://www.dualdiagnosis.org/generalized-anxiety-disorder/ + covert Narcissist ?tendencies?   En med: https://www.psychologytoday.com/blog/both-sides-the-couc...

Av Mikael - 13 december 2016 22:19

   

Av Mikael - 13 december 2016 13:00

Fått ihop allt i huvudet tror jag faktiskt. cPtsd relaterat och Crazy högen. Vilket gör att det inte känns så brottom. Sover ikapp som Fanken... Vilket känns som det behövs. Måste säga själv, att jag känt mig själv, lite extra *tokig* (not crazy)... ...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards