Alla inlägg den 8 maj 2016

:)

Av Mikael - 8 maj 2016 07:14


  



Hysteriskt roligt =>


Urk

Av Mikael - 8 maj 2016 07:02

http://www.dn.se/nyheter/varlden/medan-du-sov-varlden-i-korthet-8-maj-1/


8 hit o dit. Är inte så arrogant å tror... Men...



Time = Längd av all rörelse within universe... Vet inte hur andra definierar tid? För sig själva...

Av Mikael - 8 maj 2016 06:56

Av Mikael - 8 maj 2016 00:20

Så är KAOSET UPPENBART...



+1 självsexuell "Autonom Diktator" sexuell?


Monoteistiska prästskapet all har PRAKKAT PÅ OSS EN-FORM! Är ju lite mer komplext än så...



Osv...


Monogam och otrogen = SJUKDOMS SPRIDANDE SEXMISSBRUKARE = LVM pga smittskyddslag och andra orsaker. Klamydia/SYFILIS MARY/MARK vill man ju inte ungås med ÖVERHUVUDTAGET.


Polygam/polymory annan femma (håller sig inom egen social grupp, som PORR STJÄRNORNA T.ex)


Tillsammans med

Matriark (biologiskt social struktur)

eller...

Patriark social struktur (som gör alla dom andra sjuka somatiskt)


DAGS O SEGRIGERA REGÄLT!??? VI GILLAR INTE VARANDRA ENDÅ JU!


IM GAME! DELA UPP LAND I 2 DELAR???


Demilitariserad och minerad zone emellan? Så vi slipper mera trassel... ?


Personligen så tycker jag Dom andra är helt pervera = ARBITRARY Moral/Etik som passar dem. Tvinga o hjärntvätta är modellen för att folk inte ska orka bry sig och bete sig lika psykotiskt som dom...

...

Av Mikael - 8 maj 2016 00:07

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article22410731.ab


Har vetenskaplig förklaring. Bevisning som talar FÖR prinsessan Promiskiös   *springer ner i labbet och kirrar avhandling och legitim ursäkt* Men =>


Enkla versionen: http://www.urbandictionary.com/define.php?term=Polyamory


Men faktiskt = Man är ett svin om man inte förklarar hur det ligger till. Men är ju knappast som att misshandla och mörda...


PLÅNBOK =>


Jag har inga skuldkänslor över detta eller av min tidigare otrohet. Jag är dock osäker på om jag vill avsluta relationen med min pojkvän. Just nu går jag bara och tänker på den andre även fast jag inte är säker på vad jag vill. I mitt förhållande funkar allting bra. Vi har en fungerande vardag och bråkar inte särskilt mycket. Varför söker jag då andra? Och varför får jag inte dåligt samvete?


FAN VA TRAGISKT!


Men jo just det: För män så finns det inte 1 ENDA ursäkt i UNIVERSUM, för att berättiga otrohet. Varken socioekonomiskt eller biologiskt osv...

;)

Av Mikael - 8 maj 2016 00:04

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards