Alla inlägg den 9 maj 2016

:)

Av Mikael - 9 maj 2016 10:54



Av Mikael - 9 maj 2016 10:49

Att träska egen idioti. Här blir det lite klokare. Fick ju en massa roligt "programvis" från F-bok när jag var lite för mycket mig själv?


 


Kan ju knappast bli värre. Har ju självförvållat en hel del själv, så vad gör lite mera Privat företag program/virus = Vad man kallar det är ju arbitrary = har dom ens bästa intentions? Eller egen företags agenda = Som alla andra har... = Kan ju kalla alla program som ändrar inställningar eller är relaterat till internt för virus = samma sak, beroende på vem som har tillgång till program koder osv...

Av Mikael - 9 maj 2016 10:37

Så hjärtligt som hjälper till att förstöra min dator... Vad ska man säga... 2 år på dig mannen! Kram till myndighets personal och förbrytare!


64 windows processer igång... Tillsammans med virus processer? och myndighets processer = Känns tryggt och uppskattat att finnas. Om det nu stör en så mycket att jag existerar och stökar online, prata med internet leverantör som 2014! och blockera mig? Krimminella metoder online = en gråzon... Som jag faktist är förespråkare för. Orka med destruktiva nötter som bara är ute efter att förstöra hela internet.


Har ju noll auktoritet så man behöver faktiskt inte krångla sönder dator... Är lixom bortkastad egen tid = lägg tid på annat istället?


Jag är ju givetvis bara paranoid och FATTAR inte ett skit om datorer. Lathet och Okunskap är 2 vitt skilda saker... PALLAR inte att fixa dator som andra har förstört.


Inställningar i win 10 = Paj

Startknapp i win 10 = Paj

Win uppdateringar i win 10 = Paj 

RAM Minnes träskeri = Pust...
Grafik/ljudkort/nätverks kort = Krångel = Suck... HAR MAN INGET BÄTTRE FÖR SIG ÄN ATT FJÄRRSTYRA MIN DATOR SOM ETT FYLLO?


Av Mikael - 9 maj 2016 08:17

http://tv4gruppen.se/Pressmeddelanden/2013/TV4s-programavdelning-rekryterar-tre-nya-exekutiva-producenter/


Personligen så tycker jag att Tv 4 ska vara inkluderad i nationell tv med Svt, och skattefinansieras. Bättre o lägga pengar på dom, än att slösa pengar på Politiker...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards