Direktlänk till inlägg 8 april 2010

Grinig på idioter

Av Mikael - 8 april 2010 22:14

Jag har fått en massa skit fråge formulär som är vinklade undersökningar som ska visa hur toppen svensk sjukvård är här i Katrineholm, som känns som ett jäkla hån emot mig.


Jag mailade den här överreaktionen till nötterna....


Hej jag heter Mikael *******, och har tydligen personliga koden: ***********


Jag har fått en massa skräp i min brevlåda om eran vinklade sk studie för Patientupplevd Kvalitet.


Min erfarenhet av Svensk sjukvård är att den resulterar i livsfarlig sk sjukvård som leder till följdsjukdomar med dödlig utgång.


Jag vill aldrig någonsin mera ha några papper från er. Jag har Ptsd, och anmäler er för personvåld iom att era frågeformulär resulterar i emotionell stress som skadar mig fysiskt. Och yrkar på ofredande och psykisk misshandel med straffsats på upp till 2 år, med skadeståndskrav. Får jag ett till brev i min låda så polisanmäler jag er...


3.Kap


5 § Den som tillfogar en annan person kroppsskada, sjukdom eller smärta eller försätter honom eller henne i vanmakt eller något annat sådant tillstånd, döms för misshandel till fängelse i högst två år eller, om brottet är ringa, till böter eller fängelse i högst sex månader. Lag (1998:393).


Gissa om att jag inte vill ha era idiotiska skit tester i brevlådan.


Jag vill inte ha, varken mail, eller brev i min brevlåda!


Mvh, Mikael


Vet inte om jag tog i för mycket lol, men tjenare vilka nötter. Jag har ju läkar intyg på att man inte ska reta upp mig, eller stressa mig på något sätt. Skickar man idiotiska frågeformulär och spamar mig med en massa extra brev att jag ska fylla i deras skit test, så pushar man det lite för långt.

 
 
susanna55

susanna55

14 april 2010 19:11

Bravooo!!!!

http://susanna55.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikael - 14 december 2016 05:53

  Värsta rysaren... Men dom trivs väl... ???

...

Av Mikael - 14 december 2016 05:39

  Man lär så länge man lever. Att totalt förstöra för sig själv, av det man struntar i, som socialt anseende för okända/?bekanta? riskerar ju att inte funka pga att *Dom funkar som dom gör. Spelar ingen roll vilken uppmärksamhet dom får. Nåja......

Av Mikael - 14 december 2016 04:49

En med: http://www.decision-making-confidence.com/somatic-narcissist.html   En med: http://www.dualdiagnosis.org/generalized-anxiety-disorder/ + covert Narcissist ?tendencies?   En med: https://www.psychologytoday.com/blog/both-sides-the-couc...

Av Mikael - 13 december 2016 22:19

   

Av Mikael - 13 december 2016 13:00

Fått ihop allt i huvudet tror jag faktiskt. cPtsd relaterat och Crazy högen. Vilket gör att det inte känns så brottom. Sover ikapp som Fanken... Vilket känns som det behövs. Måste säga själv, att jag känt mig själv, lite extra *tokig* (not crazy)... ...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards