Direktlänk till inlägg 19 april 2010

Grannar och tjejer o annat....

Av Mikael - 19 april 2010 19:00

Jag tog en sväng ner till stada för att plocka ut lite Anti sprattla piller emot diverse post trauma grejjer. In på Apoteket så var det en liten latjo typ som stod o tittade misstänksamt på mig där jag satt, och bestämde sig för att gå ett par steg ifrån mammis och snegla på mig, så att jag sa hej hej som alla andra barn lite reserverat, och sen var det inget med det. Mamma o jag pustade lite över dom måndags ilska barnen *fniss* innan det vart hennes tur. Lillan tassade efter sin mamma till kassan och sneglade på mig som försökte se så liten o söt ut och tittade inte på henne, sen var det min tur.


"Grattis" frikort igen, så att jag inte går av apoteks kostnader som egentligen kostar 1800 på ett bräde pga att pillerna inte har blivit av med licensen ännu för forsknings kostnader, som jag har fått sprida ut nu i 3 månader istället. Jag surrade lite snabbt med apoteks kassörskan eftersom jag gillar dom flesta, och har en liten fetisch för kassörskor lol, men men... Sen var det över till snygga betal-kassörskan som är i min ålder, som jag vet spanade in min bakdel när jag kom in haha, och det får man ju bjucka på.  och över till konsum som gick helt ok även om det var lite trassel i kund systemet där kunderna fortfarande inte har lärt sig att kassörskor inte är döva, och 2 stk skrek/talade extra högt för att få lite henne om hjälp, vilket gick bra. Sen när jag skulle gå ut igenom som kom en persisk/arabisk mamma med sina 2 små som var så så fin att man höll på få en hjärtattack o självklart släppte jag förbi henne som resulterade i ett "tack" o smile och en 3 minuters förälskelse för mig, som tänkte oooooh så bra det är med invandring.   


O för den delen så fick jag ett sting av saknad av min egen lilla söta svart långhåriga snygging som jag skulle vilja krama lite just nu. Meningen är att man ska hinna se henne under veckan, men det blir väl trassel nånstans på vägen för att det är så mycket jox att göra denna vecka, men nästa vecka då kanske..


När jag började närma mig porten så kom nya grannen son, som inte hälsar på en, vilket får en att tänka på hans mamma som inte heller hälsar på mig, och orsaken till det är ju lite trist iom att gubben spöar fru och ungar om dom pratar med fel "svenskar" och frugan får ju definitivt inte prata med svenskar iom att hon kan få för sig att hon lever i en mer el mindre demokratiskt stat där faktiskt tjejer har en massa rättigheter som är bra att komma ihåg när man gnäller om dåligheter.


Vilket får mig att undra om vi kanske inte ska börja ha lite selektiv invandring, samt ha en poliskår som faktiskt bryr sig om invandrar kvinnomisshandel som dom inte har tid att bry sig om nu... Om jag spöar skiten ur han, hinner dom med det då? Vad tror ni?


Utvecklingen går ju som sagt framåt, men kanske inte så snabbt som man önskar. Alla som verkligen bryr sig om lika rätt och värde för alla, får ju dra sitt strå till stacken, men man ska väl komma ihåg att inte bränna ut sig, vilket man gör om man skriker sig hes för länge om att vi ska ha det på ett bättre sätt.


Om 300 år så är jag säker på att det är mycket bättre, men då lever man ju säkerligen inte, som gör att man får lite ryck att klaga, även om man vet att förändringar kommer successivt och låååååååååååååååååååååååångsamt då.


Dom 2 stora förändringar som jag gillar, eftersom jag gillar kvinnor som ungar gillar Disney land/Godishimlen/Universala Leksakslandet lol, fast med en massa hormoner inblandat för mig då. Även om jag kan lägga band på mig så att jag inte kramar mig fast på benet på er när jag får en 3 minuters förälskelse i er, som man får när man ser en söt kattunge el hundvalp då.


Men kvinnors rösträtt är ju en milstolpe. Samt att mannen inte får våldta sin fru?? som togs bort 1969, officiellt då.


Men kul har jag åt alla "disocciativa" ideer och föreställningar om min omvärld när jag är ute och är glad o nöjd som bara ungar är, när dom har fått en glass lol... Ibland så kommer jag på mig smilande, runt en massa bistra människor på Ica som måste undra vad jag är så jäkla glad åt lol. Men jotack det kan du undra *fniss*....

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikael - 14 december 2016 05:53

  Värsta rysaren... Men dom trivs väl... ???

...

Av Mikael - 14 december 2016 05:39

  Man lär så länge man lever. Att totalt förstöra för sig själv, av det man struntar i, som socialt anseende för okända/?bekanta? riskerar ju att inte funka pga att *Dom funkar som dom gör. Spelar ingen roll vilken uppmärksamhet dom får. Nåja......

Av Mikael - 14 december 2016 04:49

En med: http://www.decision-making-confidence.com/somatic-narcissist.html   En med: http://www.dualdiagnosis.org/generalized-anxiety-disorder/ + covert Narcissist ?tendencies?   En med: https://www.psychologytoday.com/blog/both-sides-the-couc...

Av Mikael - 13 december 2016 22:19

   

Av Mikael - 13 december 2016 13:00

Fått ihop allt i huvudet tror jag faktiskt. cPtsd relaterat och Crazy högen. Vilket gör att det inte känns så brottom. Sover ikapp som Fanken... Vilket känns som det behövs. Måste säga själv, att jag känt mig själv, lite extra *tokig* (not crazy)... ...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards