Alla inlägg den 1 maj 2016

...

Av Mikael - 1 maj 2016 22:15

Av Mikael - 1 maj 2016 22:09




Ni andra får förstörelse leftover klubben...

Av Mikael - 1 maj 2016 22:02

Kirrar väl missförstånd?



  


<--- Knycker dom åxå   

...

Av Mikael - 1 maj 2016 21:56


Ingen risk att alla kan ECT'a sig en minneslucka på 40år?



  Räddar bara min kaffekopp från att vara full. Men gillar filmen...


Men jo, vi tar alla =>



Med deras anhang beroende på...

Av Mikael - 1 maj 2016 21:40

JAg vill inte Ha offensiva män m.m runt mig, allra minst skaka hand med dom = ALLERGISK EMOT DOM BIOLOGISKT!


SPEGELNEURONER, BIOKEMISK SYNKRONISERING/SYMBIOS OSV, EMOTIONAL ENMESHMENT OSV... KAN KOMMA MED INTERNATIONELLA FORKSARE SOM HÅLLER MED MIG, NÄR JAG SÄGER ATT JAG SKA INTE ENS TA I VISSA MED EN 10m LÅNG TÅNG!


MEN VAFAN, JAG ÄR JU SOM SAGT INTE POLITIKER ELLER MONOTEISTISK ???Whatever???


*Ser lömsk ut* Kör bothway =>



T.o.m dom stackars blomflugorna statuerade exempel och dränkte sig om 3 i mina glas, Stackars pippifåglar tog Kofein överdos osv.     Var är erat trolleri?


Det korkade är, att jag tar inte ens ihjäl en blomfluga själv med flit *torkar ur glasen snabb*     


Har så många såna här grejjer, all LIFE, att jag tappat räkning, tillsammans med TERROR behandling (rebound tjänst sen).



Inte alla...



För dom som inte är våra = hänvisar till Diverse AB fiktion... Skiter fullständigt i det, så länge dom inte stör mig...


Glömm inte att jag bara hittar på hela hela tiden, och är mythoman, osv... Gör som strutsen, och se glad ut, och fortsätt att RÖJJA HAKET! Står ju i alla möjliga regler, vilken ursäkt som duger bäst beroende på om man ska kriga, ha ihjäl kvinnor osv.. Kör All in med allt skrivet vetja!   Nånstans så blir det väl rätt, ju mer man lär sig?

Av Mikael - 1 maj 2016 21:34


VAR SUPERINTELLIGENT SAVANT O HA ALLA URSÄKTER KLARA   

Av Mikael - 1 maj 2016 21:23

T.ex: Alla vet att ifall, politiker säger att alla barn som går till skolan i morgon, så åker dom in i gaskammaren. Alla vet att det mesta politiker säger är strunt och har varit de sista +35åren... Men om det händer, så gör ingen nått åt det heller. Lögn och passiv-apati Regerar vårat land, vilket funkar för Fackförenings arbetar sverige, så länge vi inte har FÖRBRYTARE som vill göra REVOLUTION! 


Folk gör faktiskt saker, oavsett vad man säger. Da svedish way. Kolla hur fantastisk Polis har varit senaste tid, tillsammans med MASSVIS av andra Svenskar.


Massmedia verkar ha någon pervers fetish att få Politiker att göra det som ska: VERBAL LJUGA FÖR SVENSKEN, och sen så sköter dom sitt... VILKET MASSMEDIA GÖR EN CIRKUS AV, FÖR ATT FOLK SKA ENGAGERA SIG EMOTIONELLT OCH BLI FÖRBANNADE PÅ OLIKA SÄTT!


Inte HÄLSA GENOM ATT SKAKA HAND PÅ SVENSKT SÄTT, KLIPP AV HAND OCH SKAKA DEN. SLÄNG RESTEN AV HAND ÄGARE PÅ BRO??? LÖST Ala MANLIG Medopotamien WAY? = FÖRSÖKER VARA HJÄLPSAM HÄR. SNABBA LÖSNINGAR = SÅ ALLA BLIR NÖJDA = BRA?


Å Sluta klaga på Stefan L = SVENSK FACKFÖRENINGS GUBE, SOM GÖR PÅ SITT SÄTT. OPPINIONS UNDERSÖKNINGAR = DRA ÅT HELVETE = ALLA SKITER I DOM FÖRUTOM MASSMEDIA SOM VILL MANIPULERA FOLK EMOTIONELLT I OLIKA POLITISK RIKTNING!


DOM FATTAR INTE ATT DOM BEDRIVER => he Yellow Kid har även legat till grund för det engelska uttrycket för sensationsjournalistik; Yellow journalism. https://sv.wikipedia.org/wiki/The_Yellow_Kid


SLUTA PÅVERKA STACKARS SNÄLLA SVENSKAR I OLIKA RIKTNINGAR! LÅT DÅ FÅ EN SEKUND ATT TÄNKA SJÄLV = SVENSK KÖR DEMOKRATISKT VAL = OPPINIONS UNDERSÖKNINGAR = MANIPULATIV PROPAGANDA!

Av Mikael - 1 maj 2016 21:17

https://sv.wikipedia.org/wiki/Alice_Bah_Kuhnke



Klok med val av sällis åxå     https://sv.wikipedia.org/wiki/Johannes_Bah_Kuhnke

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards