Alla inlägg den 1 maj 2016

Av Mikael - 1 maj 2016 19:29


Helt seriöst då. Om man nu flippar switch till 16.000 bomber. By all means   Helt ärligt så skiter jag i det. Jag kör mitt race... Är glad om jag slipper psykfall runt mig, vilket det verkar vara lite av just nu på senaste tiden.


Såg ca 8-10 kids på gården, där dom har en gräsmatta o leka på. Noll sand låda osv. Tillsammans med folk som kör med bilar inne på gården. Om era ungar blir överkörda = det påverkar mig hur? Hemskt är det, men hallå. Dom pratade om 10 mille andra ungar på tv 4 morgon, och Humor galan i morse.


Att man förstör och skitar ner på gården, i ett försök att få det att se ut som Indiens soptip också till kidsen?


Det är samma lika i sverige idag som för 40 år sen. Lite värre i riksdag, men annars är allt sig likt. Det som är bra = är fantastiskt. Och majoriteten som har det mer el mindre dåligt eller riktigt dåligt. Tycker ju att ni själva förtjänar den behandlingen. Alla tycker ju det är perfekt och fantastiskt. Fine... Your problem... För det är ju omöjligt att få folk att tänka till en gång extra, när dom inte vill det...


Misery folket, är missnöjda om dom inte tillsammans mår riktigt dåligt, samt ser till att även omgivningen har det sämre än en själv. Toppen strategi för lycka!  Vad ska man säga?

;)

Av Mikael - 1 maj 2016 15:21

:)

Av Mikael - 1 maj 2016 15:12

Av Mikael - 1 maj 2016 13:18

Det finns *riktiga* (fantasi-special) Nyheter här på webplatsen/rampljuset. Copy/paste analfabeter ska få göra sig hörda åxå   

Av Mikael - 1 maj 2016 13:15

För att stänga ut diverse skrik från brinnande kvinnor?   eller var det Hot babes som har sällis? Förvirrande ibland   


Av Mikael - 1 maj 2016 13:09


Egen ätstörning regel = Man får skojja hur man vill!


Ny sexuallitet - Bull'emi? Nåt för kanelbullens dag nästa år  


-Dra skämt = Skrattar man inte själv, när alla andra ser oroade, nervösa osv ut = Inte roligt     

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards