Alla inlägg den 11 maj 2016

Av Mikael - 11 maj 2016 17:18

Så pratade jag inte med någon, (mer än vid ett par tillfällen på sommaren 2014), mer än att säga *hej och tack* till Ica kassörska 1 gång i veckan. Vilket funkade för mig. Orsak var att jag delvis insett att jag behövde vila upp mig och DISTANSIERA mig från folk, för att "falla på plats som mig själv" efter alla år med folk som medvetet systematiskt förstört för mig, med sitt idiotiska självupptagna beteende.Tillsammans med att jag insett att jag har verkligen DÅLIGT omdömme med folk, eftersom jag ursäktar deras beteende lite väl mycket. 


Vilket alla gånger är skjysterat nu.


Så här är det med en annan sak. Riktiga Uppåt/Tjack-Pundare, pallar inte med Personer som dricker Alkohol oftast. Dom/Ni är Odrägliga, och jag/vi själva säkerligen när man är PacKaD. Neråt RÖK-Pundare gör sig till Potensiella brottsoffer, eftersom dom är så Sluggish och hjälplösa pga det = Orkar inte med.


"Förbrytar" Pundare = Allt möjligt med en bas med Neråt piller som leder till agro kortsluting. Min FD granne kommer inte IHÅG nästan alls vad han gjorde, även om folk tror det. Han konstruerade nya minnen baserat på sånt han fått höra av andra. Vilket forskare vet exakt hur det fungerar. Funkar kanske inte så bra att ha omkring sig...


Personligen så skulle jag tippa på att 85%? har kraftigt trauma i livet (ofta barndom) som riktig reell orsak till att dom laborerar med kemikalier, PGA svensk sjukvård och Människor i Sverige i ALLMÄNHET ÄR ODRÄGLIGT USLA PÅ ATT TA HAND OM FOLK SOM UTSATS FÖR SKIT.


Som jag ser det så blir det 1.cPTSD patienter eller 2.Marginaliserande Rasister och/eller 3(1/2).Psykiatri patienter av dom vid någon punkt även om nu alla inte utväcklar symtom so syns så väl som hos cPTSD patienter (Tar 15min att initial diagnostisera en person med cPtsd, baserat på deras Kropps språk och beteende, som vanligt folk inte tänker på). Alkohol dement med PTSD (Enskilt trauma) märks inte av det lilla jag har sett, mer än LÅGMÄLDHET.


FÖR MIN DEL SÅ. MDMA+?MDPV?+En massa annan psykosomatisk skit = Resultera i nästan Helt fri från synlig mental cPTSD Symtom problematik. Om jag håller mig borta från Dårar Light och Severe. Dåre=Enkelt för miljöskadad all, på fel sätt som negativt påverkar en Biokemisk, neurologiskt osv, med spegel neuroner, offensivt/obsent beteende ala Härskartekniker (vilket det finns massor av som är tvärnyktra, beroende på deras för stunden mentala affekt stabilitet).


Men iallafall så...


Hade en nice ok Vecko rutin 2015-01-01 ---> 2015-06-30 Vilket fungerar bra tillsammans med Anhöriglös - Singel liv. Någonstans så går det aldrig fort nog, och på mitt sätt omgivningsmässigt med core moral/etik = Kommer alltid att leda till besvikelse? Tar ju verkligen tid att Nöta ur totala IDIOTIER beroende på Vilken Galenskap/dumheter man drabbas av (kan inte påstå att påstå att jag är nöjd med förra året...)


Men vad säga om hela situationen. Önskar att jag inte hade något behov av sjukvård. Cencur till vad jag tycker om det.

Av Mikael - 11 maj 2016 17:14


Female vocal trance =>



MENINGEN MED LÅTAR = DU = GILLA PÅ Youtu.BE haket... = Stödja små Artister och DJ's     

Av Mikael - 11 maj 2016 11:24

http://www.halsosidorna.se/Notterochfron.htm


Rökar-host host...


Hasselnötter är väldigt energirika, innehåller 62 % fett, främst nyttigt enkelomättat fett, därtill massor av e-vitamin och är en riktigt bra antioxidant. <---


Hasselnötter innehåller också bra med B-vitamin, bra med järn, kalium, kalcium, fosfor, magnesium och zink. <--- Emot stress...



Hasselnötter innehåller beta-sitosterol som sänker det onda LDL-kolesterolet.


Hasselnötter är även bra för produktionen av serotonin.


Notera:

Hasselnötsolja har även används mot varbildning i slemhinnor och hud, därtill mot kolik och som hostmedicin!

Av Mikael - 11 maj 2016 11:11

För de små veteran damerna   


19-20: Fallolyckorna som främst drabbar äldre orsakar mycket lidande och kostar samhället enorma summor. Tyra

Holmberg, 87 år, ingår i ett forskningsprojekt och tränar hemma för att bli starkare och få bättre balans.


http://www.landstingetsormland.se/PageFiles/19045/DLLminh%c3%a4lsa_2_16_LR.pdf


AV-Instutitionera DIG SJÄLV    =>



För kids åxå. Ju bättre GRUNDKONDITION SOM LITEN = LÄTTARE FYSISKT I LIVET SEN. NÅGOT SOM INTE GÅR ATT TA IGEN I VUXEN ÅLDER = TÄNK PÅ DET VUXNA KLANT-SKALLAR!


http://www.botkyrka.se/SiteCollectionImages/Bibliotek%20och%20kultur/Nyheter/lek%20l%C3%A4s%20lust.pdf



http://www.svt.se/nyheter/inrikes/benskorhet-vad-beror-det-pa-och-hur-ska-det-behandlas

Förebygga benskörhet: (bara för syns skull, TALA MED LÄKARE O APOTEK! =>) http://lagliganabola.com/basta-testosterontillskott/ (online apotek = CRAPP ofta, om inte statliga)


http://www.testosteronbrist.se/scripts/pages/se/hem/index.php + https://www.medvetenman.se/scripts/pages/se/sjukdomar/benskorhet/index.php (+kvinna)


TILL ALLA SOM VRÄKER I SIG KÖTT: Kraftigt överskott på animaliskt protein kan även medföra brist på kalcium. http://www.halsosidorna.se/Proteiner.htm Inte bra med motsatta heller (proteinbrister).


Det finns nyare studier som visar att överkonsumtion av animaliskt protein i form av kött kan öka risken för cancer med fyra gånger. Studierna gjordes på personer som intog ca 20 % av energin från animaliska protein eller mer per dag. Personer som intog proteiner från vegetabilier eller fisk ökade inte risken, inte heller de som fick mindre än 10 % av energin från animaliskt protein. Detta tros bero på att animaliska proteiner ökar produktionen av hormonet IGF1 som i sin tur ökar risken för cancer. Riskgruppen är medelålders som är yngre än 65 år! Efter 65 års ålder minskar kroppens förmåga att ta upp proteiner varför man då bör inta mer proteiner.


Högt intag av proteiner är även kopplat till ökad risk för diabetes typ 2.

Av Mikael - 11 maj 2016 10:31

Personligen så gillar jag Stina otroligt mycket. En himla klok journalist prinsessa. Det som media gjorde emot damen under, kan man ju klia sig i huvudet till. Jag fattar ju varför man gör som man gör, trist nog, där folk vill särskilja sig från ytterligheter. HUR KUNDE HON AGERA SOM HON GJORDE *Fejkat förvånad*.


Hela Sveriges BEFOLKNING HAR KRISTI BRUD PROBLEMATIK = SYMPATISERAR, DEFFENSIV, SÖKER SIG TILL RUTINER, SKYGG NÄR DET GÄLLER ATT IFRÅGASÄTTA OSV = DRÖMTILLVARO FÖR ALLA.


ETT STRIKT STRUKTURERAT SOCIALT KONCEPT DÄR MAN HAR EN ENKEL OVETENSKAPLIG FÖRKLARING TILL ATT VARA *STRESS COPING UTBRÄND* = Gud1 vägar är outgrundliga så man slipper att ta ansvar när man inte orkar, och slipper att tänka själv och ifrågastätta, ta ställning personligen = JÄTTE PRAKTISKT!


Jag ser en SKYGG, TRAUMATISERAD KVINNA SOM HAR HITTAT EN RAM-VERK FÖR TRYGGHET. Vågade till slut gå till ÖB = SORGLIGT BARA. Hon är ju hyfsat nöjd o glad = Vad kan man mer begära...


FÖR MONOTEIST SEKTER SOM PINGSTKYRKA (KLASSAR HELA KÖRET SOM SEKTER OAVSETT VAD ANDRA TYCKER = JAG TYCKER DET ÄR SEKT! = ÅSIKT SOM JAG ÄR BERÄTTIGAD TILL!)



Skulle vara nice med eget kollektiv (som andra alternativt klassar som SEKT? = Humanism/Feminism/Socratisk/Dobson/Einstein Filosofiskt Kollektiv. Med en dome över iom all miljöförstöring, så man får ett riktigt geografiskt avskuret geologiskt/ekologiskt område att vara på. Med fokus på Civiliserat biologiskt beteende = Grupp/självbevaralsedrift fungerar som det ska...


Är ju likgiltiga HELL utanför min dörr...


Ljug ni inte och påstå att du skulle stanna upp och fråga. JAG VET HUR DET LIGGER TILL! =>



Hur jag gör? Kan fråga idiot släkt o vänner vad jag gjort tidigare... INTE FUCKER SOM ANDRA tydligen = ligger mig helt i fatet, som man säger. Väldans avvikande icke önskvärt beteende = SOM STRAFFAR SIG OTROLIGT. Fjutta på ungen är väl rätt handling???


Av Mikael - 11 maj 2016 10:25


Tilde tv4 tips   =>



:)

Av Mikael - 11 maj 2016 07:11


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards