Alla inlägg den 5 maj 2016

Av Mikael - 5 maj 2016 07:12

Men har ju hellre ont där än andra ställen...

Av Mikael - 5 maj 2016 06:58


https://en.wikipedia.org/wiki/Miss_Universe   

Kan ju inte annat än att bli på bra humör av...   


https://en.wikipedia.org/wiki/Leona_Lewis


With a career spanning eight years + 2...


Lewis is a supporter of World Animal Protection and is a patron of the Hopefield Animal Sanctuary in Brentwood, Essex.[167] Lewis is a supporter of Premier League football club Arsenal (fotbolls fruar asså)   


Av Mikael - 5 maj 2016 06:55

INTE VET HUR KUK SER UT OCH MISSTAR DEN FÖR EN KOSPENE https://www.youtube.com/channel/UC1DGpYiEiqBrQtYXFbLhMVQ/about


Måste ju ventilera på nått sätt, och få ut irritation = INTE BRA ATT HÅLLA VISSA SAKER INNE!   

Av Mikael - 5 maj 2016 06:48


https://sv.wikipedia.org/wiki/Megan_Fox = En av mina favo skådis prinsessor  = Satt väldans tyst första gång jag såg henne lol. Men vafan = https://en.wikipedia.org/wiki/Stapler ÄR FAN ETT ALTERNATIV. SÅ FÖR ATT MAN ÄR EN JÄKLA IDIOT, SÅ KAN MAN JU INTE SKYLLA IFRÅN SI ENSIDIGT PÅ NÅGON. MÅ SÅ VARA ATT HAN NU KANSKE ÄR ALLT DOM SÄGER (JAG GILLAR HAN FAKTISKT LIKA MYCKET SOM HENNE). Men man är ju faktiskt 2 stk, och en stapler kirrar GARANTERAT att det inte blir kids. Tror knappast att Hon ångrar kidsen... DET ÄR JU LÄTT ATT VINKLA FÖR IDIOTER...


Fox är sedan 2010 gift med Brian Austin Green. I augusti 2015 meddelade paret att de separerar.



http://www.imdb.com/name/nm0004977/

Av Mikael - 5 maj 2016 01:27

Av Mikael - 11 november 2009 11:21

Någonstans då om man skriver en blogg med en inriktning. Så har man väl en önskan att påverka något till det positivare. Man hoppas att informationen man delger, hamnar hos rätt person som kritiskt granskar ens påståenden och verifierar om det finns ens sanningsbas i det man säger, och anses dom som logiskt och lärorikt, så kanske informationen för vidare med djungeltrumma. Det är på detta sätt som bloggar är bra, och skälet till att stater och myndigheter är ?rädda? för denna informations spridning.


Reklambranchen har forskat på hur informations och ryktesspridning fungerar eftersom det är väldigt viktigt för dem, och hur dom ska lansera sin skit. Ofta så är informations spridning mest effektiv med hjälp av djungeltrumma. Av det enkla skälet att vänner som deras vänner har förtroende för dem sprider ju deras övertygelse, som får sin tyngd i att vännen inger en förtroendefull bild av något positivt. Det här fungerar ju omvänt också.


Det är väl här som det tar stop för dom som motsäger sig neuropsykiatrins version av abc diagnoser som är en paketlösnig m orsaksbakgrund och symtom dom låtat från psykologi. Dom struntar nu i att bry sig om den psykologiska orsaksbakgrunden, och kör på sin egen linje. Som först har promotats av massmedia, och sen mellan gemeneman.


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Att jag fattar hur communikation ska användas för att förmedla information, är väl inte en för stor lögn. Jag försöker förklara att jag inte är en OKUNNIG IDIOT = BLIR KONSEKVENSER OM MAN ÄR IDIOTISK EMOT MIG. EXTREMT DRIVEN, OCH PAJBAKAR OM MAN FÖRSTÖR FÖR MIG = SKYLL DIG SJÄLV, FÖR NÅGON SNÄLL ENFALDIG IDIOT ÄR JAG INTE! GODTROGEN OCH URSÄKTANDE TILL LEDA, SURE... Men... 


Är ju sanslöst att emot myndigheter? HEJ, JAG VILL HA LAGSTADGAD RÄTT SOM LIVSLÅGNT BROTTSOFFER ALÀ COMPLEX PTSD PATIENT PGA TORTYR BEHANDLING FRN ANDRA = JAG FÖRSÖKER ATT FÖRSTÖRA DITT LIV OM DU SABBAR FÖR MIG... ÄR VI PÅ SAME PAGE NU?


SKULLE BEHÖVA AKUT LÄGGA IN MIG, MEN DET ÄR BARA ATT BITA IHOP I MONSTER BO! VET INTE HUR LÅNG TID DET TAR INNAN JAG KAN LURA MIG SJÄLV IGEN ATT DET FAKTISKT FINNS ANSTÄNDIGA MÄNNISKOR PÅ RÄTT SÄTT! OCH INTE BARA IMBECILLER?? SOM TROR ATT PATIENTER ÄR INVENTARIER FÖR DERAS YRKESGRUPP??? PALLAR INTE MED ATT BLI AGRO IOM KONTAKT MED SÅNA NÖTTER! SKA FÖRSÖKA SAMLA PÅ LÄKAR LEG OCH GÖRA ETT HALSBAND AV DOM SEN FÖR NÖJJES SKULL???


Men seriöst så = konstig som savant, men kommer knappt ihåg hur dom ser ut/vad dom heter. Så engagemanget emotionellt är ju marginellt = totalt oviktiga varelser... Obehagligt avtrubbade otäcka bara... Fokuserar på den Fantastiska sjukvårds personal som åxå finns i stora mängder...

Av Mikael - 5 maj 2016 01:13

på det jag gör/kan/vet. Skulle bara ge bort dom vidare, iom att jag knappt står ut med hur det är... Drivs till gränsfall av vansinne för det är så hemskt med vissa saker...


Samt att gå ut på balkongen och ta en cigg tydligen och förvänta sig Urban naturan nice sounds?!


= http://pregnantfashionista.com/


Varför inte... http://pregnantfashionista.com/nurse-festive-style-holiday-season/


Biologi forskare har kommit på att kvinnor är en genetiskt marvel kroppsmässigt. Vissa gör er gravida, och sen kallar er fula och groteska? = AVUNDSJUKA FÖR DOM SKAFFAR SIG SJÄLVA DEN FIGUREN, Vilket kanske inte är så Visuellt estetiskt på män, SAMT VÄLDIGT OHÄLSOSAMT SÅ DOM DÖR I FÖRTID SÅ KVINNOR/ANHÖRIGA DRABBAS AV SORG. KONTRAPRODUKTIVT???

Av Mikael - 5 maj 2016 01:09

JAg är ju värsta nollan som inte kan ett skit, det är ju uppenbart = SJÄLV FÖRRINGNING ALÀ SOCRATES = ÄR BRA ATT VARA SJÄLVKRITISK PÅ RÄTT SÄTT?


UNDRAR HUR DET HADE GÅTT FÖR MIG UTAN ALLA VRICKADE PSYKFALL OMKRING MIG HELA LIVET??? VISSA GREJJER FÅR MAN LIXOM MED PÅ KÖPET VID FÖDSEL = ALLA KAN INTE BLI VILKET EXPERT SOM HELST = ÄVEN OM ARROGANTA INBILLAR SIG DET!


http://mirhepo.bloggagratis.se/2009/11/

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards