Alla inlägg den 2 maj 2016

Av Mikael - 2 maj 2016 04:14

Även om Det var katastrof, även om jag nu inte är förvånad att folk är OTROLIGT ARROGANTA, och tror att just dom äger mest i UNIVERSUM. Tro mig, om det skulle nu vara så, så är det överskattat av folk faktiskt. Det är inget du ber eller önskar dig själv, eller någon annan.


I 41.5 år så har jag varit upptagen av att omgivningen har behandlat mig mer eller värre som skit, även om det har fungerat relativt ok, när jag isolerar mig i olika grader.


Att vissa andra Såg att något, var/är mysko med mig, såg jag förra året att vissa nu gjorde. Även om jag vet/ser att folk beter sig lite out of character runt mig, med vissa saker.


Det man ska veta är; jag lever med uppfattningen att jag kan käka några kartonger med Zopiklon, och sen implodera hela vintergatan om jag är irriterad (rena vansinnet, men men) =>



Och helt ärligt så är jag på ett sånt humör vissa minutrar... Det kommer ju nu inte hända, men det illustrerar väl tillfällig agro affekt emotionellt. VET INTE IFALL FOLK INBILLAR SIG ATT DEN *KRISTNA/MONOTEISTISKA* VINKLADE VERSION STÄMMER = TA HUR MYCKET SKIT SOM HELST OCH SÄGA TACK = INTE MYCKET VA!! HÄR FÅR DU EN PLANET KROSSAR KOMET DIN ARROGANTA JÄÄVLA TOTAL IDIOT! SKITER VÄL JAG I OM MAN NU ÄR SÅ JÄKLA TOTALT PUCKAD SÅ DET ÄR OBESKRIVLIGT!


För Idiot män = som tror att det väntar något fint special pris för att du är ett mordiskt as? INTE TROLIGT. Gräns nåd = Förmodligen så rycker hela din släkt, med har ju Agro bias, så jag kan inte säga det med någon säkerhet.


Att verkligen förklara vem jag är, är ju i det stora hela, bara dåligt för mig. Men det kan ju inte bli sämre...



Annars generellt så ska man veta att JAG PÅSTÅR IGET UTAN VETENSKAPLIG UPPBACKNING PÅ NÅGOT SÄTT! ÄR HELT TOTALT RABIAT ALLERGISK EMOT FANATIKER ELLER EGOCENTRISKA GIRIGA TYPER SOM UTNYTTJAR NÅGON FILOSOFISK RETORIK, FÖR ATT FRÄMJA SIG SJÄLV.


Jag gillar mitt signum   =>



Som jag sa till om den 8oct (2 dagar innan Nasa hittade den). Hade Neuroborrelia samtidigt så det var ju på extra förvirrande sätt. Men myndigheter vart ju tillsagda... Så det här är ju inget tomt påstående. Samt inget Dödsomen...


http://popularaplatser.se/0217883/Fantomengrottan alla Alexandia Biblioteket-Space style   Tillsammans med en massa annat kul, i min Perceptions verklighet. Jag fattade i 2013-12 att jag lär väl vara Väldans ensam med vissa grejjer. Men serious så skiter jag i det... Är ju kul med Rymd prylar, men helt seriöst så SKITER JAG I DET LOL.


Kul för mig   =>


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards