Direktlänk till inlägg 8 maj 2016

Vissa grejjer...

Av Mikael - 8 maj 2016 19:20

Med mig, tar jag som en självklarhet, och bjuckar på att Jag väl är, lite auto styrd med vissa saker... Är ju självklart Tokig officiellt... Sen så vet jag att vanligt folk inte är radiostyrda av ET eller demoner, som man skyller på...


Det jag har lärt mig är att det passar folk att lura sig självt på allehanda sätt... Det är "trygghet" att sätta sig på tvären emot det ena och andra.


Vetenskaplig neurologisk paradox (pallar inte leta fram just nu) = Försöka hjälpa människa och presentera en ny okänd, för dom, lösning på deras problematik = Motsätter sig starkt! Är fina fisken att ha det dåligt som man har det? Tar för givet att man klamrar sig fast vid det lilla bra man har, och vill inte förlora det åxå...?



Jag utgår från, hemsk död och skuldsatt o masshatad av alla. Om det blir annat = Positiv överaskning. Orkar inte att göra till mig längre för andras skull, eftersom den strategin har lett till att jag nästan dött (hur många gånger kommer jag inte ihåg, men 5-6gng minimum pga andras idioti). Kan knappast bli värre, beroende på vilket upplägg jag förhåller mig till.


Är bekymmersamt att jag förmodligen behöver ha kontakt med sjukvård vare sig jag vill eller inte... Oavsett så är priset ännu värt det, det har kostat att ha tagit sig ifrån gammal skit och folk som systematiskt tyckte att jag skulle vaa som dom tyckte. NEJ TACK, SÄGER JAG IDAG... Även om jag låter folk hållas, samt är tyst om ganska så mycket, som inte stämmer överens med min egen bild av hur saker borde vara...


Saker skrivna i text, eller uttalade med verbal ljud genom hals trumpeten = Pllllzzz, you cant mean that you worrie about it? Man kan som politiker idag stå å säga att man har terrorist samröre osv... No Problemo!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikael - 14 december 2016 05:53

  Värsta rysaren... Men dom trivs väl... ???

...

Av Mikael - 14 december 2016 05:39

  Man lär så länge man lever. Att totalt förstöra för sig själv, av det man struntar i, som socialt anseende för okända/?bekanta? riskerar ju att inte funka pga att *Dom funkar som dom gör. Spelar ingen roll vilken uppmärksamhet dom får. Nåja......

Av Mikael - 14 december 2016 04:49

En med: http://www.decision-making-confidence.com/somatic-narcissist.html   En med: http://www.dualdiagnosis.org/generalized-anxiety-disorder/ + covert Narcissist ?tendencies?   En med: https://www.psychologytoday.com/blog/both-sides-the-couc...

Av Mikael - 13 december 2016 22:19

   

Av Mikael - 13 december 2016 13:00

Fått ihop allt i huvudet tror jag faktiskt. cPtsd relaterat och Crazy högen. Vilket gör att det inte känns så brottom. Sover ikapp som Fanken... Vilket känns som det behövs. Måste säga själv, att jag känt mig själv, lite extra *tokig* (not crazy)... ...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards