Alla inlägg under maj 2016

:)

Av Mikael - 17 maj 2016 19:13


   


Av Mikael - 17 maj 2016 19:09

Kan inte rå för det, men jag tycker att folk ser lite ut så här, när dom går med näsan i en smartphone screen.



Undrar mest om det ine är lite vanskligt för egen gång säkerhet? Social oupmärksamhet från andra kan Triggas med t.ex Gräslig klädstil osv. Vilket känns säkrare?

Av Mikael - 17 maj 2016 14:07

http://asikt.dn.se/asikt/debatt/titta-inte-bara-pa-betygen-da-forlorar-vi-talanger/


Kliver jag in på Psykiatri, och extrapolerar deras IQ system, och sätter mig själv som Norm = Personal GRAVT utväcklings störda... Ska jag ringa skötare??? Fattar ju att det är IDIOTI! Men det gör inte dom...


FINNS BARA IQ 1 = TOTAL KUNSKAPEN SOM INDIVIDEN HAR.


CQ/EQ är en annan femma. Men dom som påstår sig förstå. Fattar inte detta?.. Tröttsamt att ens försöka sig på att kommunicera med dom...


Har lessnat efter förra årets behandling. Och beskriver "snillen" på ett illustrativt sätt för mig... Att folk nu gillar att, eller tror att dom förtjänar att bli behandlade på det sätt man gör. Ska ju inte resultera att dom som betackar sig inför suspekt behandling som BRYTER emot sjukvårds/socialtjänst/smittskydds/förvaltningsrätts lagar. Att inte ens myndighets personalen som jobabr med dessa frågor/lagar inte ens kan dom. MAN KANSKE BORDE FÖRENKLA DOM MED EN CRAYON KRITA?? 

Av Mikael - 17 maj 2016 13:52

Tydligen bör du vara på din vakt om ditt ex vill vara vän med dig. Hen kan nämligen vara psykopat eller narcissist.


För att vara på den säkra sidan är det bäst att avsluta relationen helt och inte vara vän med ditt ex.


http://metromode.se/noje/2016/05/17/forskning-vill-ditt-ex-vara-van-med-dig-kan-hen-vara-psykopat/


(lokalt kan man tränas att Acceptera Narcissister...)   <--- Sarkastisk sanning...

Av Mikael - 17 maj 2016 11:14



Några =>



Så kan man blunda för verkligheten igen...     


Men jo, katastrof punkt "of no return" som jag har är 2022. Men det är ju bara dålig uppskattning och inbillning. Har alltid haft 50 år så länge jag kan minnas. Vill ju inbilla mig att det vänder efter 50års elände. Men realistiskt... Är ju svårt att lura mig med vissa saker pga att jag är en Pragmatisk realist, som ser totala globala helheten "15.000år" tvärvetenskapligt på mitt sätt. Det ser riktigt bra ut. Keep up the good erhum... work...


Vi kan KIRRA GLOBAL UPPVÄRMNING PÅ 6 månader! Nån som är GAME? Inget intresse iom ingen ekonomisk vinning i det... Nåt som gagnar nästkommande generationer är det med onaturliga man kan föreslå idag. Skyller det på Gen-drift fel. Nån som har 8miljarder sprutor med Gen-mod att låna?

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards