Alla inlägg under maj 2016

...

Av Mikael - 17 maj 2016 11:10



  =>


...

Av Mikael - 17 maj 2016 11:03


O har inte så bråttom. Ingen fara säkerligen dom närmaste 20åren vilket duger för mig.


Av Mikael - 17 maj 2016 10:58

”Till slut ska jag klara det själv.”
-en kvalitativ undersökning om boendestöds relevans ur ett brukarperspektiv


https://gupea.ub.gu.se/bitstream/2077/36124/1/gupea_2077_36124_1.pdf


När ska man ta hunden till Vetrinären, och hoppet är ute? https://www.nasa.gov/asteroid-and-comet-watch => Undrar genuint faktiskt. Förvånas inte heller att alla tillsammans dödar allt liv på planet samtidigt som man Hurrar... Bara vi får stålar så är det bra.


Lokal tidning om egen önske nyhet typ = Jag hittar en massa guld = Vilket känns som relevant???


Tycker den här är klock-ren    =>


Av Mikael - 17 maj 2016 10:54

Som komplett knäppa... Och man säger att patienter inte är hjälpsamma och försöker göra det i samråd med läkare???   Spontantittande på websidor = inse hur hjälpsamma folk är till psykiatrikern...?

Av Mikael - 17 maj 2016 10:40

http://www.signaturer.se/Sverige/porslin.htm


http://www.rorstrand.se/


http://www.rorstrand.se/produkter/ostindia =>


Plus: meteorologen Madeleine Westin   http://www.tv4.se/nyhetsmorgon/klipp/vi-kommer-f%C3%A5-peakar-med-torka-och-skyfall-3368938


Grattis nötter: http://www.dn.se/nyheter/vetenskap/metan-fran-tundran-okar-varmen-mer/


https://sv.wikipedia.org/wiki/Terraformering


Kan behövas när nyvarande planet inte är bebolig för människor: http://www.alltomvetenskap.se/nyheter/gar-det-nagonsin-att-gora-vara-grannplaneter-beboeliga


Men det är ju KLART. SUP O KNARKA LITE SÅ ÄR DET LUGNT       Glöm inte att det är inget att OROA SIG FÖR!!! SKRIVER MAN ELLER SÄGER DET = SIM SALA BIM - SPECIAL MAGI!


GLÖM INTE HELLER FULL TANK MED DIESEL hell'st... ROCK'N'ROLL   




Tips =>




Av Mikael - 17 maj 2016 10:26

Man på sin höjd vill lägga ner 3-5 minuter på att fixa käk och sen tvinga i sig skiten. Samma maträtt resten av livet funkar   väl?..


http://www.tv4.se/nyhetsmorgon/klipp/spara-tid-pengar-och-kalorier-med-matl%C3%A5da-3368991

Av Mikael - 17 maj 2016 07:01

På nått sätt så får jag väl utlopp för grinig irritation. Så här i efterhand så kan jag väl lätt säga att mina 3 idioter (framställt snällt, och undrar om alla 3 inte borde ha en AP-skötare permanent) till bröder, skulle jag kunnat varit utan. Är val bra att påminna mig om vilka vrickade jäklar jag haft omkring mig, och tenderar att ibland drabbas av. Extremt fientlig verkar vara modellen så länge. 


Min stackars mammis dog förra året till sviterna av ett skit liv som sk "medberoende", och familj var ju VÄLDANS CARING

Fibro Myalgi, Parkinson liknande nervskador, Kol, Cancer m.m Dog säkerligen av bristande blodkärl i samband med hjärtepisod? Är inte så kul att förstå hur vissa saker hänger ihop. Sista gång som jag träffade henne så Skit läkare helt i henne. Svenne myndigheter som jag flippat på, Sket totalt i det = Är ju inte deras problem. Förvirring av extrema smärtor och säkerligen begynnande altzeimers? Hon var ju givetvis bara till besvär när hon inte kunde köks'slava åt andra?


Gjorde bort mig och testade att lita på okända människor som påstod sig vara Reko och kloka = Var ju ett totalt misstag jag inte gör om. Men jag missade att höra av mig till Farsan, för att jag är en total idiot.


Som person som vuxit upp i våldsam psykosocial miljö. Så är tydligen vuxen målsättning att man ska ta livet av sig på varierat sätt. Jag var extra efterblivet korkat och trodde att man hade någon kompetens om trauma och cptsd/ptsd 2004 lokalt istan, vilket jag har blivit totalt överbevisad om att man inte har. Trodde faktiskt inte att man även tussade ihop brottsoffer med gärningsmän. Men det ska ju vara så tydligen. Vissa personlighets typer är de facto... Rättslösa i Sverige. Vilket känns som en trist insikt. Är ju ett fantastiskt land med mycket som vuxen. Men kidsen är ju helt rättslösa. 


Man får hoppas att man klarar sig igenom barndom utan att vilja ta livet av sig efteråt, tillsammans med att man får vara tacksam om man inte fötts till "självständig" kvinna i landet. Bäst att födas som, verkar Vara: Offensiv och extremt egoistisk man, eller undergiven sado-masochism kvinna/man som njuter av alla former av elände?


Att det kommer bli annorlunda politiskt = Sorry är noll troligt pga Genetik in play. Folk vill ha det som det är. Enda att göra är att, fast hightech version, där man är ärlig om orsak =>



Men det är ju inte troligt att det händer. Well well, har sagt att jag preliminärt ska ge det 6 års tid, vilket jag för den delen är tvingad till ekonomiskt... Noll mobilitet om jag inte väljer Tält i skogen, vilket känns för mycket Amish low-tech-loozer för mig. Även om jag skulle hantera det... Men C'mon = 2016 så får man ju ta vara på befintlig standard som ges.


Om folk skulle bry sig om vad ens AVKOMMA gör utanför dörren, samt hur dom har det. Så skulle det väl bli ändring relativt snabbt. Känns som bortkastad tid att hoppas att Vuxna ska ändra Core-beteende, efter att ha blivit söndernötta av en livstid i vårat passiviserande och instutuionerande samhälle. Men ser jag till min egen turliga MDMA/MDPV fritering som skramlade skalle rätt. Så är det ju inte hopplöst från mitt perspektiv.


Egen släkt tål inte alkohol-etanol gift. Men uppåt knark, är vi fan genetiskt resistenta emot med GEN-drift. Även om man blir ur funktion av Amfetamin/Kokain

3 knä-böj (nu har jag varit nyttig), så jag kan äta lite kvicksilver till...   


Hur som helst. Ser jag till hur engagerade mina grannar är om sina ungars välfärd utanför dörren, så blir jag förundrad. Är "svensk folkstorm" över att fixa till dom. Är inte alls så att det fortfarande är Parkering/bilbana, askkopp utan mer än gräsmatta att vara på... Ett förslag till Hyresgäst förening vore att tipsa om svenska minor att lägga ut, så svenska kids får ha det lokalt lika spännande som andra barn på andra ställen. Att man KAN göra det fantastiskt mycket bättre = Varför engagera sig. Jante ungar skall veta att dom inte ska ha det för bra...?

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards