Direktlänk till inlägg 1 april 2010

Himla skönt

Av Mikael - 1 april 2010 16:45

Nu har jag bara stängt av vissa inlägg. Vissa kommer jag bara att ta bort, och andra modifiera lite senare, så att det inte blir så ilsket, som jag har varit tidigare lol. Ilsken som ett argt Bi.


Jag tycker personligen att det man gör ska ha ett konstruktivt mål för en själv, eller andra som betyder nått för en. Det här med planekonomiskt monotont idiotgöra är inget för mig lol.


Men nu idag, när jag har nått målet tillslut, som har gjort mig lite förvånad, så att det tog ett par extra kliv innan man stannade. Mycker snurriga funderingar har det varit, men jag har väl fått ihop det tillslut och det vart väl bra då.


Men hur som helst, så är det mesta med fel akronym, stängt för moderering. Det känns ju lite ljusare att göra det som angår en själv ju, än att bara tjata om sånt som inte stämmer för en själv. Har man inte läst det, så har man inte missat nått vet'u


Idag så är det en (fantastisk) händelse faktiskt. Mitt eget nya nyår börjar den 1'a april. 2 år in i min separation, som överlag har resulterat i en massa postitivt, i form av minskad stress, som har gjort att skallen har börjat att fungera igen. I rättan tid då. 

 
 
susanna55

susanna55

1 april 2010 18:23

Skönt att ilskan lagt sig haha! Ja inget är som att vara singel... Ärligt talat, så är det skönt att rå sig själv, åtminstone någon gång i livet, en erfarenhet ingen borde vara utan. Glad Påsk, och tack för titten inne hos mig!

http://susanna55.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikael - 14 december 2016 05:53

  Värsta rysaren... Men dom trivs väl... ???

...

Av Mikael - 14 december 2016 05:39

  Man lär så länge man lever. Att totalt förstöra för sig själv, av det man struntar i, som socialt anseende för okända/?bekanta? riskerar ju att inte funka pga att *Dom funkar som dom gör. Spelar ingen roll vilken uppmärksamhet dom får. Nåja......

Av Mikael - 14 december 2016 04:49

En med: http://www.decision-making-confidence.com/somatic-narcissist.html   En med: http://www.dualdiagnosis.org/generalized-anxiety-disorder/ + covert Narcissist ?tendencies?   En med: https://www.psychologytoday.com/blog/both-sides-the-couc...

Av Mikael - 13 december 2016 22:19

   

Av Mikael - 13 december 2016 13:00

Fått ihop allt i huvudet tror jag faktiskt. cPtsd relaterat och Crazy högen. Vilket gör att det inte känns så brottom. Sover ikapp som Fanken... Vilket känns som det behövs. Måste säga själv, att jag känt mig själv, lite extra *tokig* (not crazy)... ...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards