Alla inlägg den 6 maj 2016

...

Av Mikael - 6 maj 2016 12:59

 


RUBBER = FÖR BÄSTA OHÄLSA. ARISOL GUMMI = NAM NAM FÖR LUNGORNA. TILLSAMMANS MED DIESEL/BENSIN PARTIKLAR. FÖREDRAGET ÄR DIESEL!!   


Till kidsen: PAINT BALL PICKA MED KVICKSILVER, BLY OCH RADIOAKTIVT AVFALL  Så är Avfalls problematik löst!

Av Mikael - 6 maj 2016 12:57

http://kampanj.citroen.se/angrybirds/model/c4cactus/?utm_source=RealTimeBidding&utm_medium=rbt_video&utm_campaign=Citroen_Video_Angry_Birds_Apr-May&http://www.citroen.se/


Privatleasing 2.290:-/mån = BETYDER DUBBELT SÅ DYRT ÄN ATT KÖPA   = FÖR SVENSK = VETTIGAST ATT GÖRA FÖR DET SKA VARA SÅ DYRT DET BAA KAN VARA!

Av Mikael - 6 maj 2016 12:43

http://www.nok.se/-Settings-/Digitala-laromedel/STM---Textbok-1/Studietips/Skriva/Struktur-i-texten/


Att anpassa sig efter andras backgrunds kunskap. NJAeee, inte så mycket lust längre. Även om jag faktiskt har ådragit mig min egen stil att lägga upp texter genom åren.


Om det är till min egen grupp = Dissociativa cPtsd gänget så är det ju faktiskt skillnad.


Myndigheter = Beter mig som jag gör     VAFAN, LÄDRE DU DIG INGET I SKIT SKOLAN? Att dom är kloka, viktiga och bättre än andra = ASGARV... Politiker till ex = GÅR PÅ SKATTE SOCIAL BIDRAG MED SJUKPENSION GARANTI!   Håll med om att det är en kul vinkling för stackarna...


Vad är det för PLAN EKONOMISK BANKIR som har planerat minister löne systemet. SKATT PÅ SKATTE-LÖN-BIDRAG för RIKSDAGS LEDARMOT??? KAN VI FÅ MER KOMMUNISTISK IDIOT EKONOMI ÄN SÅ?


GE DOM NETTO LÖN = MINSKAR RISKEN ATT DOM SKATTEFIFFLAR. DOM KLARAR JU UPPENBARLIGEN INTE AV ATT BETALA EGEN SKATT???


BANKIR: RÖDSTRUMPA NEPOTISM SVENSSON, KANSKE BORDE FÅ SITT SYSTEM UTKASTAT TILL FÖRDEL FÖR ETT VETTIGARE!? FINNS INGET LAND SOM BESKATTAR SKATT PÅ SKATT SÅ NATIONALISM SOSSE KOMMUNISTISKT SOM SVERIGE! SPELMISSBRUKARE OSV... VAD SÄGA...


SKICKA: http://www.katrineholm.se/Halsa-stod-och-omsorg-/Overformyndare/God-man/ för besta ekonomiska planering   = förskingra tillbaks lite stålar till statskassan = lönesänkning special!

Av Mikael - 6 maj 2016 12:39

Ska kolla om det finns möjlighet och få personligt ombud eftersom jag är så TRÖTT PÅ NOLLOR, så jag blir så extremt otrevlig emot dom. Vilket är lite elakt då... Jag vill ju låssas som att dom inte existerar. Lika kul att samtala med vissa som att umgås med Trädgårds-sniglar...


...

Av Mikael - 6 maj 2016 12:33



Av Mikael - 6 maj 2016 12:29

Ctrl + mousewheel   


https://www.youtube.com/user/CherieO/videos



<--- Trodde det gick 12 män, på 1 nöjd kvinna   


;)

Av Mikael - 6 maj 2016 12:20




Av Mikael - 6 maj 2016 12:00

Slår sönder huset extra mycket idag...



  


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards